مرگ در قاموس ما از بی وفایی بهتر است ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


مرگ در قاموس ما از بی وفایی بهتر است ...

خانم معلم | جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ق.ظ | ۵ نظر


در ﻋﺰﺍﯼ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﯾﺎﺑﻦ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﯾﮏ ﺩَﻡ ﺑﯿﺎ . . .

تا ﻧﮕﻮﯾﻨﺪ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﺎﻋﺖ :  باﻧﯽ ﻣﺠﻠﺲ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟




بانوی بزرگ من !

روزهایی است که ولی و آقایت ،فرزندان و دوستدارانت لحظه به لحظه گذشت روز و شبها را به سختی میگذرانند و ما هنوز در پی فاطمیه ی اول و دوم هستیم ! نمیدانیم این روزها بر حسن ت بر حسین ت بر زینبت و بر علی جانت چه می گذرد . 

وقتی در خیابان میبینم تقارن عید با روز شهادتتان تاثیری بر مردم ندارد هم دلم برای شما و مظلومیت خانواده تان میگیرد و هم دلم برای این مردم می سوزد .

شما که خاندان کرمید بر ما ببخشید و تنهایمان نگذارید . دستمان را رها نکنید و دعایمان کنید . ظاهرا شاید غم نداشته باشیم ولی غم تان بر دلمان سنگینی می کند . از ما راضی باشید. 



  • خانم معلم

نظرات (۵)

ای مــادر..
پاسخ:
ای واااای ...
  • پرستوی مهاجر
  • سلام علیکم
    خوبید؟
    منتظر حضوریم
    پاسخ:
    و علیکم السلام 

    الحمد لله 

    التماس دعا 
    آه...حضرت غریب عجل الله
    در شلوغی این روزها
    از همیشه تنها تری....
    التماس دعا خانم معلم
    پاسخ:
    کسی که خدا را دارد هیچوقت تنها نیست ما تنهاییم ، خیلی تنها فقط نمی فهمیم ...
  • هنوز فرزند کوچیکترتون سید محمد حسین
  • سلام مادر. سلام خانم معلم.
    امسال هم هنوز فرزند کوچیک ترتون هستم.
    سال نو مبارک. آرزوی شروعی خوب و سالی پر بار براتون دارم.
    پاسخ:
    سلام پسر خوبم 
    ان شا الله که امسال با خبری خوش ، خوشحالم خواهی کرد و همراه زندگی ات را خواهی یافت .

    سالی پر از موفقیت ، از همان ها که دلت می خواهد همراه با سلامتی و آرامش و شادی برایت آرزو می کنم . 
    عشق اگر نبود تو دنیا

    اینهمه شاعر دلتنگ نبود!!

    اینهمه نغمه و شعر و آهنگ نبود!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی