امام زمان و سربازانش :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


امام زمان و سربازانش

خانم معلم | جمعه, ۷ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۵۳ ب.ظ | ۴۸ نظر
بازم دیروز من بودم و بابا و بهشت زهرا و این بار یه دوری هم رفتیم خدمت شهدا ... گاهگاهی دلم واقعا تنگشون میشه .... کمی وایسادم ، کمی نگاهشون کردم ، کمی باهاشون حرف زدم و کمی از هوایی که پر بود از نفس شهدا تنفس کردم .... وااای که چقدر هوای خوبی بود ....چند دم و بازدم عمیق ....

 داشتم گشت میزدم چشمم افتاد به این مطلب :

و این هم سربازانش :

این نمای قدیمی سربازان امام زمان :

 

و ......

اینم پارک الشهدا !!! ....

نمیدونم چرا از این تغییر خوشحال نشدم ..... اصلا از این کار خوشم نیومد ..... شهدا که همون شهدایند ..... چرا ظاهرشون رو امروزی تر کردیم ...شاید به خاطر چند مهمان خارجی که شاید خدای نکرده سری به بهشت زهرایمان زدند ؟ !!!

دلم میگیره ....

و امام زمان را در کنار سربازانش جستم ولی از کنارم بدون هیچ نگاهی گذشت ...........

و من باز او را ندیدم ......

  • خانم معلم

نظرات (۴۸)

سلام وبلاگ قشنگی داری بهتون تبریک میگم.
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید و با هم تبادل لینک کنیم. شما من را به اسمه (( شاید باور نکنی )) لینک کنید و به من اطلاع دهید تا شما را به هر اسمی که دوست داشتید لینک کنم .
پاسخ:
مطمئن باش باور نمی کنم .... باور کنید من اصلا از این وقتا ندارم .....
بدون هیچ نگاهی؟!
نگاه امام زمان «ارواحنا لترام مقدمه الفدا» که هست
فرمودند :

انا غیر مهملین لمراعاتکم ولا ناسین لذکر کم و لولا ذلک، لنزل بکم اللاوا و
اصطلمکم الاعداء (غیبة الطوسى، ص 292 )

ما در رسیدگى به شما کوتاهى نکنیم و یاد شما را از خاطر نبریم، و اگر چنین بود سختى شدید بر شما وارد مى شد و دشمنان شما را ریشه کن مى ساختند

ما غافل از نگاه رحیمانه و لطیف ایشانیم
پاسخ:
اون نگاه نگاهی بر جمعه ..... من نگاهی فردی می طلبم .... نگاهی که با همین ابزار انسانی و مادی بتونم حسشون بکنم ... مائیم که درکمون کمه پس از خدا درکی بالا طلب می کنیم .... واقعیت اینه که اگه حسشون می کردیم دیگه هیچکدوم از این حرفا نبود .. این همه من و مایی از کجاست ؟ !!! همه از ندیدن " او " ، باور ندارید ؟ !
عرض سلام و عرض ادب،

....... از کنارم بدون هیچ نگاهی گذشت ........... و من باز او را ندیدم ......


تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی ـــــــــ گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش


البته منظورم به خودمه .... بارها از کنار ماهم رد شد و ما اونو ندیدیم .....

ولی از این خوف دارم که نکنه این موضوع بر عکس باشه و این اوست که مارو بخاطر خودمون و چیزی که هستیم نمی بینه ....... و یا اینکه شاید نمیخواد ببینه ....

ای وای از اون روز

التماس دعا داریم خانم معلم
پاسخ:
محتاج دعائیم .... شدیدا ...
سلام و خداقوت
دلتنگی بد نیست, یادگاری است از کسانی که از ما دورند و ما دوستشان داریم!
شهدا دست ما را هم بگیرید.
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
فکر کنم توی این شهری که اصلا بویی از شهدا نداره اونا هم دیگه بهمون سری نمیزنن ....
اجازه خانم سلام
اول بذارید یه چیزی بگم
پایین اون گلی که برام زحمت کشیدین اوردین از اون جینگول بینگولیااااااااااااااا داره
تازه صورتی هم داره رنگ لباسی که خریدیم با هم
پاسخ:
حالا خوشت اومد؟ .... جینگیل پینگل لباس رو دوست ندارم برای گل که بد نیست ....تازه اون زیرش از همونایی داره که هی بهتون گفتم بخرین نخریدین و منو دق دادین .... هنوز وقتی بهش فکر میکنم ازتون عصبانی میشم !!!
سلام.
تو شهر ما هم یه همچین اتفاقی برای کل شهدامون افتاده.باز اونجا سنگ مزارشون سفیده ولی اینجا روسیاهی ما به سنگاهم سرایت کرده . یه دست سیاه . بدون قاب های آلمینیومی و گل و بته های اطراف.
شب شهادت حضرت زهراس با التماس رفتم اونجا نه مراسمی نه صدایی تازه برای شهدای گمنام هم یه اتاق ساختن کردنشون تو اتاق و یه قفل به چه گنده گی هم زده بودن درش.
بازم جای شکرش باقیه برای شما خانم معلم ... کنار شهدای ما یه کوهه و یه جنگل که حرمت شهدا رو هم نگه نداشتن کلی کثافت کاری اونجا میشه .
نمیدونید شب جمعه ها اینجا چه خبره.......
کاش به چشم خودم نمیدیدم . کاش... یکی دوبارم برادرای بسیج دست به کار شده بودن که زده بودن لت و پارشون کرده بودن . البته نه ارگان بسیج . شخص بسیجی .
نیرو انتظامی اینجا وضعیتش خرابه. البته زحمتشون زیاده ولی اون پایین ترا ضد زدن به امنیت . بزرگترا هم که سرشون شلوغه و بی خبر.
پاسخ:
نمیدونم مبتکر این طرح کی بوده ..... چی بهشون میماسیده که همه چی رو ریختن بهم ... توی تنکابن هم چنین کاری کردن خیلی از قبور افرادی که از قبل اونجا بودن الان تبدیل به آشغال دونی شده و خانواده هاشون شدیدا ناراضی اند ... من وقتی اونجا میرفتم یه حسی از همون ایام بهم دست میداد و انگار برام همه چی تداعی میشد شهدایی که می شناختمشون این بار اصلا نتونستم پیداشون کنم ... فکر کنم این طرح رو گذاشتن که بچه های بعد جنگ یه وقت ناراحت نشن از دیدن قابه ای آلومینویمی ..چون خانواده ها نحوه ی شهادت یا خاکسپاری و یا جنازه ی بچه هاشون رو اونجا توی قابها گذاشته بودن و شاید کسی تحت تاثیر قرار می گرفت و خدای نکرده ناراحت میشد ... اینجوری کردن تا با سایر اموات هیچ تفاوتی نداشته باشن و بعد یه مدت همه بی تفاوت از روی قبور عبور کنن ... الان افرادی به سن من شاید درک کنن ولی بعد از یه دوره دیگه ی بعد از ماها همه چی فراموش میشه و من فکر میکنم هدف همین بود فراموشی شهدا !!!
از هم حکایت تکراری جمعه ها و بغض شکسته ی آسمان...
وانتظارو انتظارو انتظار....
میگویند آن زمان که تو بیایی ، انتظار از لغت نامه ها پاک می شود.
میگویند اگر تو بیایی ، بغض آسمان می شکند.
اما اقا ، دیر زمانی ست که آسمان بخیل شده است و نمی بارد.
زمین سنگ دلی می کند، نمی رویاند.
بعضی از مردم جمعه های خودشان را به چند خنده ی تلخ می فروشند .
مدتهاست که اذان رنگ پریده به خانه ها می آید .
برای بعضی رمضان میهمان نا خوانده ای را می ماند که سر زده
بزمشان را بر هم می زند.
حج هزار زخم از خار مغیلان دارد .
آدمها کیسه های پر از خمس و ذکات را به دیوارهای گورستان آویخته اند .
مولا جان بیم دارم اگر چندی دیگر دیر کنی ، ندبه خوان های مسجد
کمتر شوند...
اقا؛ شنیده ام پیش از انکه تو بیایی نوایی از اسمان بر خواهد خواست
که نام تو را در جهان طنین انداز می کند .
و ما هر جمعه را درآسمان خیره می شویم ،
تا مگر ان ندای آسمانی را بشنویم .
می دانیم که روزی خواهی آمد واجتماع سکوت مارا سر شار از
عشق و عاطفه خواهی کرد
به امید آن روز.....
و من در انتظارآن روز که آفتاب با همه ی بزرگی و عطوفت و ماه با همه ی
مهر بانی و سخاوتش در برابر تو ذره ای نا چیزمی شوند هستم وهمیشه
دستانم پر است از دعای ظهور تو در سجاده ی نماز و قلبم می تپد تا حس
کند ثانیه ها را شاید تو در همین ثانیه هایی که عمر من هست بیا یی ...

________________-
جایی خواندمش گفتم شما هم بخونید
پاسخ:
خیلی قشنگ بود ممنونم ...
  • آزاد اندیشی
  • سلام

    خانم معلم یاد دل خسته من هم باش وقتی که بهشت زهرا میری .....

    شدید التماس دعا..
    یاعلی
    پاسخ:
    خدا توفیق زیارت قبر شهدا رو بهتون بده .... واقعا آرامش بخشند .... محتاج دعائیم .... اما تا هفته ی دیگه اگه رفتم چشم نایب الزیاره خواهم بود ....
    سلام
    پستتون من رو یاد زیباترین چیزی انداخت که در مورد شهدا شنیدم از شریعتی بود در حسین وارث آدم . یه حدیث قدسیه . می خواستم بنویسمش برای متن عربیش سرچ کردم دیدم اتفاقا توی وصیت نامه یه شهید هم هست....

    مَن طَلَبَنی وَجَدَنی وَ مَن وَجَدَنی عَرَفَنی وَ مَن عَرَفَنی عَشَقَنی وَ مَن عَشَقَنی عَشَقتُهُ وَ مَن عَشَقتُهُ قَتَلتُهُ وَ مَن قَتَلتُهُ فَعَلی دِیتُه وَ مَن عَلی دِیتُه وَ اَنَا دِیتُه؛ هرکس من را طلب می‌کند می‌یابد مرا، و کسی‌که مرا یافت، می‌شناسد مرا، و کسی‌که من را دوست داشت، عاشق من می‌شود و کسی‌که عاشق من می‌شود، من عاشق او می‌شوم و کسی‌که من عاشق او بشوم، او را می‌کشم و کسی‌که من او را بکشم، خون‌بهایش بر من واجب است، پس خون‌بهای او من هستم.
    وصیتنامه شهید 12 ساله، شهید رضا پناهی
    پاسخ:
    منم این حدیث یا روایت رو زیاد شنیدم و خیلی هم دوستش داشتم منتها دوستی گفت حدیث معتبری نیست .... از جناب مهدی خان باید بپرسم یه سرچی بفرماین ببینیم این حدیث صحیحه یا نه ؟ !!! زمان جنگ ازش خیلی استفاده میشد حالا چطوری یه دفعه جعلی در اومده الله اعلم !
    سلام حضرت والا .
    شرمنده .
    دو ساعت وایسادم عکس ها باز شود . نشد که نشد .
    فردا از دانشگاه بهتان سر می زنم .
    سلام خانوم!
    اومدید نسازید ها!،هی چپ و راست می روید و می گوئید آقا رو ندیدیم،اقا رو ندیدیم!
    آقا همین دور و برتان هست،هر جا که ذکری باشد...هر کجا که دلی به یاد خدا شاد شود...هر جا که "شاگرد" ی در "کلاس عشق" هدایت شود!...هر جا که "دلی" بگیرد و احساس کند که بر عکس حرف دشمننانش در "اقلیت" است...


    البته شما این ها را می دونستید ها...ما گفتیم جهت یادآوری خودمان و شاید ممد آقا!
    (خانم پیش خودتان بماند ،امروز که رفتیم با ممد آقا کوچه فوتبال،متوجه شدیم که حاج ممد کمی در خودش است و یک مقدار دلش گرفته...حتماً دارد شهید می شود!)
    پاسخ:
    ضمنا منم فکر کنم ممد آقامون یحتمل عاشق شده باشه ( یواشکی فقط به خودت گفتم به کسی نگی ها !!) اصلا یه جورایی شده ..اصلا نیست ... بعدشم زیر بار نمیره که نمیره !!! از بس پر رو تشریف دارن !!! ....اه دیدیش سلام ما رو هم بهش برسون بگو درسته که فصل امتحانه و کلاس تعطیله ولی معلمتون که هست یه سری بهش بزن بد نیست !!! زان پیش که سبزه بردمد از خاکم !!!
    راستی ،عکس ها هم کامل برای من بالا آمد...عکس های شما ارزش صبر کردن را دارند!(چهره ی شاگرد پاچه خوار کلاس)
    پاسخ:
    من اگه تو رو نداشتم چطوری قوت قلب می گرفتم ؟ البته مهدیه خانم هم هستن که هی ما رو ضایع می کنن جلوی دیگران و بعدش میان پاچه خواری !!!
    سلام عکس های این پست را که برای تاثیر گذاری بیشتر لازم و ضروری نتوانستم ببینم ولی اطمینان دارم با سبک وسیاقی که شما در نوشتن ونوع نگاه متفاوتی که به محیط دارید ...قطعا موضوع جالب و ارزشی دیگری را به چالش کشیده اید
    پاسخ:
    اما شما لطف دارین ..... شرمنده می فرمایین از این خبرها هم نیست !!
    سلام
    داریم به این جمعه نوشتهاتون معتاد می شیم.
    کی میشه جمعه هایی بیاد که توش از خاطرات قبل از ظهور حضرت صاحب بنویسید.
    مثلا بگید یادش بخیر سال چند قبل از ظهور بود رفته بودم بهشت زهرا ...
    پاسخ:
    ولی فکر نکنم بنویسم یادش بخیر سال قبل ظهور .... البته چشمم آب نمی خوره خدا منت بزاره سرمون و حضور آقا رو ببینیم !!1
    اجازه خانم سلام
    اجازه خانم ما کجا شما رو ضایع کردیم؟
    خانم ما که همیشه مثل این دخترا که همیشه لباس رزم پوشیدن پشت سرتون از یه طناب اویزونیم که در مواقع لزوم فکمان را نثار حرف مفت زنندگان کنیم که

    9 رودیدین؟
    مثل اون دختره تو 9 ( یک شاگرد بادیگارد)
    پاسخ:
    ضمنا نه 9 رو دیدم و نه 10 رو اتفاقا 8 رو هم ندیدم ....
    اجازه خانم سلام
    خب منم منظورم ازهمون جینگول بینولیا بود دیگه
    چند روزه پیش دختر خواهرم (13 سالشه) اومده بود لباسمو دید گفت باید براش از این جینگولیا بخری
    وقتی جریانه خریدمونو براش تعریف کردم نشسته دو ساعت متفکر
    بعد برگشته میگه
    خاله جون من به یک نتیجه ای رسیدم
    گفتم چی؟
    گقت من همه ی خنگی هامو به تو رفتم

    البته ما در ان لحظه از قالب خشانت خاله گیمون استفاده کردیم و چشم غره ای جانانه نثارش فرمودیم که یک راست راهی دستشوییش کرد
    اما خب
    کلی هرو کر کردیم با خواهرم سر این حرفش
    پاسخ:
    میگن حرف حق رو از بچه بشنو ... البته یه ضرب المثله ها خدای نکرده توهین نباشه ....
  • ترنم باران
  • ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام خانم معلم جونم خوبین؟
    وای که چقدر دلم براتون تنگ شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده
    اندازه ی کش اومدن این شده!بیشتر
    میامو میرم بهتونم سر میزنم ولی زیاد وقت ندارم
    انشالله دوشنبه میرم خونه (واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جیغغغغغغغغغغغغغغ) خیلی خسته ام واحدامم زیاده
    عجب غلطی کردم ترم اول را مرخصی گرفتم پدرم در اومد این ترم
    خدا به دادم برسه برا امتحانا که همش بدونه فاصله و پشت سر همه
    پاسخ:
    و حسرت این روزها رو می خوری ... من اینو نمیدونم !!! چون دیگه واقعا حسرت درس خوندن اکادمیک رو ندارم !!!!
    سلام
    یه چند خطی درباره نظرتون که در دونبشم داده بودید، نوشتم،
    ببخشید دیر شد، مشغول سساخ بودم
    سلام
    من ان شاالله از 7 به بعد هستم. هر کدانپم از دوستان که بتونن باشن خوشحال میشیم.
    پیشنهاد می کنم در همون یاهو میل صحبت رو شروع کنیم.
    من فعلا یا این آی دی میام
    tradenetmail@yahoo.com

    التماس دعا
  • ترنم باران
  • http://www.cinemaema.com/parameters/cinemaema/images/news/1222291706big.jpg

    http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1388/8/28/42417_459.jpg

    http://www.mobin-group.com/image/reg/images/35181247268122_2.jpg


    خو منم عکسم نیســــــــــــــــــــــــــــــــــــــت پس من کجای کلاس نشستم؟
    پاسخ:
    من این عکسها رو دیدم همش عکس چند تایی شون هست و حالت مدرسه نداره .... یه چیزی میخوام که شبیه مدرسه باشه ........ اینا که بازم چند تا بیشتر نیستن ..باز یکی میگه پس من کوشم ؟ !!
    آخرش خانم باید خودمون بشینیم یه مدرسه طراحی کنیم

    حالا این قضیه یاهو چیه؟
    پاسخ:
    این همه برات نوشتم و گفتی در حد آبدارچی هستم ما خواستیم شخصیت برای آبدارچی مون قائل بشیم و تو بحثمون شرکتش بدیم .همین .
    سلام خانم معلم پست خیلی خوبی بود در باره ی سربازان امام زمان
    فکر نکنیم امام زمان فقط سیصدو سیزده تا سرباز دارد بلکه میلیونها و میلیونها تا دارد ولی فرمانده هانش انقدر است پس همه میتوانیم سرباز امام زمان باشیم ممنون
    خدانگهدار
    پاسخ:
    ممنون ...زنده باشی و زیر سایه ی خدا و امام زمان ....
    هو
    121
    سلام
    خوبی خانم معلم
    سلامتی
    ممنون همیشه زحمت میافتی همیشه با لطفت ما رو شرمنده میکنی
    ـــــــــــــــــــ
    روح همه شهدا شاد
    مردان بی ادعا
    واقعا کجایند
    کجااااااااا

    علی عالی اعلی یارت
    مراقب خودت باش
    یاعلی
    پاسخ:
    امیدوارم خیلی خیلی زود سلامتی تون رو بدست بیارین و اینجوری خوشحالی ما را زیاد کنید ... ممنون که سر زدین ....شما هم مراقب خودتون باشین ....
    سلام.
    وااااای من حسابی شرمندم.
    بی ادبی مو ببخشید.
    راست ش برای یک جلسه کاری و غیر کاری تهران نیستم. به نت هم خیلی دسترسی ندارم. الانم خونه دوستان هستم.
    ایشالا صبح می یام.
    براتون می نویسم.
    پاسخ:
    ما منتظرت هستیم .... سلامت باشی ....مواظب خودت باش.
    زٍ اشک دیده نوشتم هزار نامه برایت
    مگر که نامه ی بیچارگان جواب ندارد؟
    ---------------------------------------------
    سلام
    حالتون چه طوره ؟
    سال هاست که بهشت زهرا نرفتم . شاید آخرین بار وقتی بود که امیر پسرعمه ی پانزده سالم شهید شده بود.
    حالا که داشتم عکس ها رو نگاه می کردم حس کردم دلم خیلی تنگ شده .
    جای همه شون سبز
    پاسخ:
    مطمئنا برای اونایی که دلشون براشون تنگ شده جاشون سبزه ...
    در باغ شهادت را نبندید زما بیچارگان زان سو نخندید
    پاسخ:
    احتمالا هنوز در خوندن نقشه مشکل داشتیم که پشت در موندیم !
  • ترنم باران
  • اجازه خانم چرا سوغاتی مردم را نمیدین!!!!!!!!!!!
    حالا برا ما سوغاتی نیائردین برا مردم که آوردین را بهش بدین ببینیم عکس العملشون در موردش چیه

    وای ببخشید سلااااااااااااااامممممممم
    پاسخ:
    بابا از سوغاتی خوشش نیومد ... میگه چرا بیریخته !!!!!!!!!!!!!! ..... ما سلیقه مون بده ؟ !!! سه تا آدم گشتیم واسش یه کفش پیدا کردیم اندازه پاش باشه ، رنگش قشنگ باشه ، یه جوری باشه که بتونه همه جا پاش کنه ، از یه فروشگاه های کلاس انتخابش کردیم ...دیگه نمیدونم چی می خواد !!!!!!!!!! ..... ما رو بگو ایـــــــــــــن همـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه به فکرش بودیم ها !!!!!!!!!!!
  • ترنم باران
  • اجازه سر منو میزنین به بالای برج میلا یا پاین برج میلاد
    پاسخ:
    همون بالای برج میلاد ..لا اقل یه خورده شاید آب و هواش بهتر باشه !! منظره اش که حتما بهتره ..البته برای خودم که بتونم از مناظر استفاده بکنم !!! وگرنه تو که قراره بمیری خیلی مهم نیست برات که کجا باشی !!!!
    ejaze khanom salam
    agar in baziya az soghatishon khosheshun naumad mitoonid bezanid ba hamon to sareshun
    kheili ham delesh bekhad
    bi rikhte?
    ma gashtim ye chizi mese khodesh peida kardim dige

    nemidoonam chera to comenta nemitonam farsi betipam
    پاسخ:
    ناراحتم بود مشکل خودشه !!!!
    سلام
    بسیار زیبا و جالب بودند,ولی من تصور نمی کنم قطعه 44 امروزی باشد اتفاقا حال و هوای خاص خودش رو داره و اگر هم تفاوتی احساس میشه بخاطر نداشتن اون قاب ها و عکس های قطعات دیگر شهداست و چون اینها گمنامند در آن وجود ندارد,من که هر وقت اونجا میرم خیلی حال میکنم
    در پناه حق باشید
    پاسخ:
    به هر شکل بازم اگه حالی بهتون اونجاها دست داد یاد ما هم باشین ...... اما هنوزم فکر میکنم اونجا رو شبیه یه پارک درست کردن !!!
    salam
    farsi ro mitonam bekhunam
    dadash mamademun shoghle jadid peida karde
    nemaki shode
    taze bazaryab ham mikhare

    emroz taze fahmidam hame emtehanam poshte sare hame
    va hichi ham vaght nadaram

    khaste shoooooodaaaaaaaaam
    delam mikhad ta lenge zohr bekhabam shabam ta boghe ye heivone khas bidar basham
    ama nemisheeeeeee
    پاسخ:
    فقط باید یه کاری کنی که مشخص تر ازبقیه باشی ، همین . انقدر که استادا فکر کنن خیلی فعالی !!! ..... عقلشون تو چشمشونه ..ضمن اینکه نباید باهاشون مخالف هم باشی .... همش به به چه چه !!! .... این چند توصیه رو فعلا برای ترم های دیگه ات داشته باش تا بهت بگم از پس این امتحانای پشت سر هم چه جوری بر بیای !!!!
    یعنی سیاست پاچه خواری و ریا دیگه؟

    جواب هرکی رو بتونم بدم جواب مامان عزیزمو نمیتونم بدم
    بدبختی منو میبینید تو مسنجر مینویسم اینجا کپی پیست میکنم

    ما هم میخوانیم به امید پاس نمودن
    پاسخ:
    ما رو بگو همین جور الکی الکی داریم مشاوره میدیم !!!! ....
    سلام
    نیومدم نظر بدم
    فقط اومدم بگم التماس دعا
    خیلی کارم گیره
    من رو هم مثل شاگردتون دعا کنید
    پاسخ:
    هر کی این کامنت رو خوند باید براش از صمیم قلبش دعا کنه وگرنه .........
    khodayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    inam doa
    پاسخ:
    اینجوری ، خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!!! ......
    سلام دعا ککنید قبول شوم در دبیرستان البته به کوشش من است اما دعا هم کمک میکند خدانگهدار
    پاسخ:
    انشا الله که قبول میشی .... اینکه دعا کردن نمی خواد من مطمئنم که قبول میشی .... اما دعا هم می کنم .....
    سلام. حواستان خوب جمع نبود وگرنه تا شهدا کسی را نطلبند که به نزد شهدا نمی رود!! چه بهشت زهرا باشد چه شلمچه یا طلاییه.
    طلاییه خیلی قشنگه اگر تغییرش نداده باشند.قشنگ!! حال و هوای جبهه را دارد برعکس شلمچه که این حال و هوا را به خاطر تغییرات!! ازش گرفتند. من هم درباره پارک شهدا با شما موافقم.آخه چرا؟
    با آراستگی حجاب در خدمتتان هستم.
    پاسخ:
    منم توی طلائیه یه حال دیگه پیدا کردم .....شلمچه رو دوباره دست کاری کردن ولی وقتی رفتم توی خاکریز اشون و از اون منظقه ی باز سازی شده دور شدم و تنها شدم باز همون حس حضور شهدا رو داشتم .... خدا بازم قسمت کنه بریم .....
    سلام
    یک سوال فنی خانوم معلم جونم

    الان خدا گوشاشو ول کرد و آیا؟
    پاسخ:
    آخه من تا کی باید همه چی رو برات توضیح بدم ؟!!! دیگه بــــــــــــــــــــزرگ شدی ....صاحب کمالات شدی !!! دانشجویی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • قطب زاده رشت
  • ____________________________$$$$
    ____________________________$$$$$$
    __________________________$$$$$$ ________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    ______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    ____________________$$$$$$$$$$$$$$$
    ___________________$$$$$$$$$$$$$
    _________________$$$$$$$$$$$$
    ________________$$$$$$$$$$
    _______________$$$$$$$$$
    ______________$$$$$$$$
    _____________$$$$$$$$
    ____________$$$$$$$
    ___________$$$$$$$
    ___________$$$$$$
    __________$$$$$$
    __________$$$$$
    _________$$$$$
    _________$$$$
    ________$$$$
    ________$$$$
    ________$$$
    ________$$$
    _________$$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$
    _____$$$$$$$$$$$$
    ______$$$$$$$$$
    _____$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$$
    _________$$$$
    __________$$$
    ___________ $
    خسته نباشید
    پاسخ:
    هی گفتم یاد چی می اندازه منو ....حالا یادم افتاد یاد شازده کوچولو !
    خوش به حالتون که توی اون هوا تنفس کردین و تجدید روحیه ای شد....

    الان لینک وب سیدمهدی شجاعی را دیدم و قاعدتا شما هم باید عاشق نوشته های ایشون باشید. من یه پست گذاشتم در مورد بعضی کتاب هاشون که واقعا به دل میشینه
  • علی پورسلیمان
  • آن خبر خوش برای کارمندان ( معلمان ) این بود : " 6 درصد " ... آقای حاجی بابایی ! به جای حاشیه روی فقط پاسخگو باشید !
    پاسخ:
    6 درصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد !!!! مگه کمه ؟
    سلام
    خسته نباشید. هراز گاهی اینجا میام ولی نه تخصصی! اینجا خیلی دوست داشتنیه. با اینکه پر رفت و آمده ولی آرومه.
    حاجی درباره اون قضیه برام نوشت. موافقم ولی فقط در حد نویسنده...!

    راستی ما شیش تا خبر شبهه ناک داریم! اگر وقت داشتید یه نگاهی بهشون بندازید.

    ممنون
    یاعلی مدد
    پاسخ:
    نوشته هاتون رو هم خوندم هر شش تاش رو منتها اون روز عصبانی بودم !!! براتون اون نظر رو گذاشتم ..... چشم دوباره سر میزنم ....
  • حبابــ (خانه ای که دیوار ندارد)
  • سلام خانم معلم.
    اولا من چندبار هی خواستم "زیارت قبول"بگم شیطون فراموشی آورد به کله م.
    پس الان میگم:
    زیارت قبول.



    دوما اینکه اون ایمیلی که رسید دست من فقط جمله ی اول شما توش بود. (یعنی همون توضیحی که در مورد اون مطلب داده بودید) و هیچ متنی که حاکی از گفتگوهای حاج علا باشه مشاهده و یافت نشد.
    نمیدونم مشکل چیه اما باز من بی توفیق موندم و سرم بی کلاه
    پاسخ:
    باز فرستادم نمیدونم چرا بازی در آورده ....سرعت کم بود ولی فکر نکنم بعد از فرستادن دیگه برای ضمیمه ها مشکلی پیش بیاد اما انگار اومده .... به هر شکل ببینید اگه باز نیومد از طریق دیگه ای اقدام کنم ...
  • سعید منتظر
  • سلام
    واقعا من هم زیاد با تریپ جدید بهشت زهرا حال نمیکنم.
    ضمنا تو نوشته هاتون غزه رو فراموش نکنید
    پاسخ:
    چشم .....
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام خانم معلم اجازه ما دوباره اپیدیم درباره مرغ عشق منتظر حضور سبزت هستم بای
    پاسخ:
    چشم بازم میام ...
    اجازه خانم سلام
    این دختر دهاتی (سمیه)بالاخره بر گشت دهاتتون

    بعدش هم ما هم همون حرفیک ه داداش حبابمان گفت همون

    برای منم هیچی نیامده
    پاسخ:
    نمیدونم یاهو چش شده بود .... دوتایی فرستادم نتونسته تحمل کنه یکی رو وسط راه پیاده کرده اون یکی رو هم نصفه نیمه رسونده !!! .....
    اومد خانوم معلم جونم
    خوندمش

    فقط یه ایراد بزرگ داشت

    این وبلاگ و سایتی که میخواید بزنید ازهمین الان معلومه آبدارخونه نداره
    تکلیف ما قشر کارگر رو همین الان مشخص کنید
    پاسخ:
    نه عزیزم اتفاقا بعد از اونی که براتون فرستادم یه مقدار دیگه صحبت کردیم و گفتم شما سمتتون چیه ... هیچ نگران نباش من ظرفیت ها رو میدونم و با توجه به اون کارها رو تقسیم می کنم .... مسئولیت خودمم فقط پیغام رسونی !! فکر کنم همون پستچی خودمون !!!! .... البته اینا هم کار کمی نیست !!!
  • ترنم باران
  • سلام به خانم معلم نفسم خوبید؟
    اجازه من اومدم خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
    پاسخ:
    برات یه متنی رو میخواستم ایمیل کنم ، اما تو وبلاگت ایمیل نداری ..به مهدیه بگو برات بفرسته ...
    یاد تقریبا دو سال پیش افتادم که یه بار با آبجی و دختر عمه با هم پا شدیم رفتیم بهشت زهرا ! خیلی شلوغ بود ! کلی چیز میز میدادن ! حالا هر کدوممون برای بعد مردنش سفارش میکرد چی می خواد براش خیرات کنیم ! یکی آش می خواست و یکی حلوا و یکی شربت و ... !!! خلاصه ... اون روز برای اولین بار بود که پارک الشهدا رو می دیدم . نمی دونم چرا ! اما گلزار شهدای گمنام رو خیلی بیشتر از پارک الشهدا دوست دارم . یه آرامش خاصی داره ... نزدیک نمای قدیمی گلزار شهدا ..... اون روز یه حاج آقا داشت صحبت میکرد و میگفت که وقتی امام زمان میاد برامون آشناست . چون بارها دیدیمش و نفهمیدیم . اون موقع میگم اِ ... !!! من که امام زمان چندین بار دیدم و نفهمیدم ! یعنی میشه وقتی آقا میاد زنده باشیم و ببینیمش ؟! اما خوش به حال شهدا ...
    پاسخ:
    واقعا خوش به حال شهدا ...... حالا تو چی واسه خیرات می خواستی من یادم باشه !!!!!! .....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی