حی علی خیر العمل (3) :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


حی علی خیر العمل (3)

خانم معلم | جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۵۳ ق.ظ | ۱۰ نظر


و یطعمون الطعام علی حبه مسکینا و یتیما و اسیرا.(انسان / 8)

مؤمنان کسانی هستند که تنها برای رضای خدا و به عشق او فقیر و یتیم و اسیر را اطعام می دهند.



از همان گام های اول زندگی ، یادمان دادند به هر قوتی کـ بر می خیزیم یا علی گو باشیم ، نباشد و نیاید روزی که نام ِ مبارک مولایمان را بر زبان داشته باشیم و مرام  و شیوه زندگی اش را فقط خواننده باشیم.

الهی سال هاست که سر سفره مهربانی ات بسم الله گوییم ، یاری کن از محک های ِ این دیار سربلند بر آییم و پای ِ برگه های ِ امتحانی مان مهر ِ لبـ خند رضایت تو باشد.

 رمضان در پیش است یاران ِ همراه ، به توفیقات ِ حضرت ِ دوست بر آنیم که این رمضان هم ، سفره مهربانی را از سمت ِ دل های ِ مان به خانه ِ کم بضاعت و بی بضاعت عباد الله بگستریم . تا به یاری شان قلب ِ نازنین مولایمان را شاد و رضایت خداوند را کسب کنیم .

به قول بچه های " محک " هم اکنون منتظر یاری سبزتان هستیم .

دل ِ تان تا همیشه ، باغ ِ همیشه روشن ِ حضرت دوست .

و سلام علی من اتبع الهدی



پـ.نـ  : مبالغ قبلی که برای بچه های بهزیستی دزفول در نظر گرفته شده بود جهت تهیه غذا و تشک مخصوص معلولین در نظر گرفته شده و پس از این هر مبلغی که به حساب « کرامت » واریز گردد جهت اطعام روزه داران نیازمند در ماه مبارک مصرف خواهد شد.

  • خانم معلم

نظرات (۱۰)

من خیلی به شما غبطه می خورم

دعا...

یاعلی
پاسخ:
خدا یار ویاورتون ...
چقدر شما دنیا دنیا خوبید...
و
من چقدر دنیا دنیا دل تنگتونم...
پاسخ:
منم منم ...
سکه های پول همیشه صدا دارند
اما اسکناس ها بی صدا هستند
پس هنگامی که ارزش و مقام شما بالا میرود
بیشتر آرام و بی صدا باشید . . .
/
چه ربطی داشت شما فهمیدی به من هم بگویید
پاسخ:
خب ما رو شبیه سکه ها کردی که هی سر وصدا میکنیم دیگه ( خنده )
  • حدیث آرزومندی
  • اااااااااااا
    سلام . دیدید چی شد؟ اومدم وب کامنتا رو خوندم و صفحه رو بستم ! یه هو یه چی مثل جرقه اومد به ذهنم!!
    می دونید چیه؟ من دیشب خاب خانوم معلم مهربون رو دیدم !! چادری، بلندتر از متوسط ...
    همینا یادم اومد الان چیز دیگه یادم نمیاد! فقط یادم میاد که داشتم به دستاتون نگاه می کردم ببینم مثل همون عکسه هست یا نه!!!
    دوستون دارم مثل همیشه
    یاعلی
    پاسخ:
    منم دوستتون دارم ...
    ... علی حبه ...
    چی میشه همه چی به عشق اون باشه ؟!

    سلام مهربونم ...
    پاسخ:
    خسته نباشی ...
    سعیکم مشکور ...
    پاسخ:
    سعی شما هم مشکور عزیز دلم که زحمت این پست رو کشیدی ...
    مخلصیم ...
    جهت سر زدن ...
    خانم اجازه سلام
    آجرکم الله....
    پاسخ:
    سلام علیکم ورحمه الله ...

    اجرکم الله
    سلام

    خیلی وب لاگ خوبی دارید

    من اپ شدم ممنون میشم یه سر بزنید
    پاسخ:
    در اسرع وقت حتما سر میزنم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی