شله زرد ی برای همه ی بچه های کلاسم ! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


شله زرد ی برای همه ی بچه های کلاسم !

خانم معلم | پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ق.ظ | ۲۵ نظر


این هم یه ظرف شله زرد تقدیم به منتظرانش !!... 


موقع هم زدن به یاد ِ همه بودم ، برای همه پسرا و دخترای جوون کلاسم دعا کردم . انشا الله خدا زودتر یه هم کفو نصیب مجردای کلاسمون بکنه ، مشکلات متاهلینمونم زودتر حل بشه و همه انشا الله سلامت و عاقبت بخیر بشین ....


من عادت به تعریف الکی اصلا ندارم . خدایییش خیلی خوشمزه شده بود ... حیف که نبودین ...


تولد امام کریم و  غریبم بر همه مبارک ...انشا الله خدا زودتر زیارت و شفاعتش رو نصیب همه مون بکنه ...

  • خانم معلم

نظرات (۲۵)

سلام مهربونم

واااااااااای چقد خوشکل و خوشمزه س !!! :) شما خوردید یعنی ما خوردیم ... نوش جان ... خسته نباشید ... نذرتون قبول ... ممنون که یاد همه بودید و دعا کردید ... منم حرم بودم ... به جای شما هم زیارت کردم ... این جاها نعمته ... اگه نداشتیم فک کنم می ترکیدیم !!! خدا رو همیشه شکر ...



پاسخ:
سلام عزیزم 
زیارت قبول ... دیگه دیگه ، سادات حسنی باشی و سیدالکریم بطلبه و ... منم اگه امروز این برنامه رو نداشتم میخواستم برم زیارت سیدالکریم ...
انشا الله همیشه محبت ائمه و اولیا در دلمون باشه ...
  • سـیـد مـحـمــد
  • سلام

    فقط بچه های کلاستون؟؟

    پ ما چی؟؟

    :(((
    پاسخ:
    خوب نگاه کن به لینک ها ...تو هم هستی سید محمد خان !!! خیلی وقته هستی ... 
    سلام
    این تصویر بد جوری دل آدمد آب میندازه.
    دعای آخریتون خیلی قشنگ بود خان معلم :)
    یا علی...
    پاسخ:
    سلام 

    دیگه ببخشید . شرمنده . نمیدونستم باید چکار کنم . همه خندیدند وقتی گفتم این یه ظرف برای بچه های کلاسمه ! ...

    علی یارتون ...
    سلام
    قبول باشه...


    چقدر قشنگ روش رو نوشتین...
    خیلی سخته
    اونم این طوری...
    :)
    پاسخ:
    سلام 
    قبول حق باشه ...
    زحمت خط اش رو دوستم کشیده ... متخصص در نوشتن با دارچینه ...


  • سـیـد مـحـمــد
  • واااای ممنون خانوم معلمم ... ممنـــون... خیل خوشمزه بود !!!
    پاسخ:
    خب خدا رو شکر ... 

    ایشالله از مجازی در بیاد و تبدیل به واقعی بشه زودتر ... منم از خجالتتون در بیام ...
    ببخشید خانم معلم.......میشه ی سوال کنم؟؟؟؟
    پاسخ:
    خواهش میکنم . بتونم جواب بدم در خدمتم ...
    آدرس که نگذاشتی ، خصوصی هم پرسیدی ، من چطوری جواب بدم اون وخ ؟!!!! 
    به رها
    سلام عزیزم
    والا من نمیدونم مشکلت دقیقا چیه ولی از توی لینکای من پایگاه ادبی فرهنگی دل اباد رو پیدا کن و برای جناب رضی زاده کامنت بزار . اون میتونه راهنمایی ات کنه ...
    هر وقت اومدین حرم بهم میگین بدو بیام پیشتون ؟! دلم براتون خیلی تنگیده ! باشه ؟!
    پاسخ:
    باشه ...
    سلاااام
    من شله زرد دوس ندارم خب چی کار کنم؟
    مثلن نمی شد آش بدین ؟ :دی
    افطاری تون رو با یه شله زرد نمی تونید جمع کنید
    بعله
    پاسخ:
    سلاااام ...دیگه این مشکل توئه ... ضمنا بنا شد بیای تهران بعد حرف افطاری رو بزنیم ... ((:
  • العبد التائب
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    و دیگر هیچ....
    پاسخ:
    یعنی جای تعجب داشت این همه !!! 

    و فقط تعجب ؟!
    سلام خانم معلم گلم
    به به! نذرتون قبول باشه انشالله
    ممنون که دعامون کردید :)
    من هم دعاگوی شما عزیزدلم هستم :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم ...

    قبول حق باشه ... 

    ممنون که دعام میکنی ...واقعا باید در حق هم دعا کنیم ...این طوری خیلی بهتره (((:
  • یه قطره بارون
  • وای چه کیفی داشت . ما هم داشتیم .تو مدرسه شله زرد پزون .
    تو وبم می نویسم در موردش حتما .
    پاسخ:
    حتما بنویس .... 
    اتفاقا من نذر حلوا داشتم تو مدرسه درست کردیم بین بچه ها پخش کردیم با نون خوردن خیلی حال کردن ... 
    حتما بنویس ...
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • » آخ دهنَ م آب افتاد ... دلم ب تاپ تاپ افتاد ...

    رنگ و لعابش که میگه خیلی خوش مزه ست ( "ش" رو درشت تلفظ کنید :دی )

    پاسخ:
    واااای ، مدیونتون نشم اون وقت ؟!! 

    واقعا خوشمزه بود ... جاتون خیلی خالی ...
    سلام طاعات قبول بانو

    خانم اجازه شعله زرد اصلا دوست ندارم اما خوشگله(:
    نوش جان و التماس دعا....
    پاسخ:
    سلام عزیزم ...
    ممنون ... چی دوست داری پس؟ 

    حاجتتون روا ... ممنون از خبر خوبت از قول منم بهش تبریک بگو ... خوشبخت و عاقبت بخیر بشن انشا الله ... ایشالا زودی زود نوبت شما بشه ...
    سلام
    واقعا زیباست ...
    برای دوستتون یه "و ان یکاد" بخوانید!
    خوش مزگی هم که مشخصه!
    شعله زرده اونم از نوع انتظار!
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام پسر خوبم 
    ممنون ... چشم حتما ، بهش میگم چی گفتی ...

    ایشالا زودی زود آقامون بیاد همه نذراشونو ادا کنن ...
  • سیدامیرولایی
  • سلام، بزرگوار وبتون خیلی شیرین شده.. ممنون
    پاسخ:
    سلام 
    به یمن قدوم دوستانِ خوبی چون شماست حتما ...
    سلام

    خب چرا به ما نگفتید بیایم ؟!!!

    تازه خودمون هم از اینا درست کردیم !!

    اون میزه چقدر خوشگله
    پاسخ:
    سلام 
    این همه گفتم ، شما سر نمیزنین به ما متوجه نشدین خب .
    تازه نذر خودتونم قبول باشه پس . 
    میز هم قابل شما رو نداره ، دیده بودی تو خونمون که !
    راستی ممنون که مثل همیشه به یادمون بودید

    بخصوص الان که دیگه خیلی نیازمند یاری سبزتان هستم
    پاسخ:
    انشا الله که نتایج کنکور هم زودتر میاد و خیلی هاتون که منتظرین ، قبول میشین ، بعدش میخونین میبینین هیچی نبود ! (((: 
    فقط اینم از اون سری چیزهایی که تا خودت تجربه اش نکنی بهش نمیرسی متاسفانه ...
    [گل]
    پاسخ:
    ممنون عزیز م ...خودتون واقعا گل هستین ...
    salam,be dostan begam ke kheili deletonam bekhad...bande khodam yek kase ra hapoli kardam...goftam deleton ab she...daste shomam dard nakone
    پاسخ:
    سلام سینا جان 
    نوش جونت ... دیگه بنا نشد دل بچه های منو آب بندازی ها !! ...

    ایشالا یه فرصتی پیش بیاد همه شونو دعوت میکنیم یه شله زرد حسابی درست میکنیم یا یه آش که مهدیه و سپهرا هم دوست داشته باشن و همه دور هم میخوریم ... 
    سلام

    هعیییییییییییییییی

    این شله زردهای شرکت ما فک کنم بجای برنج توش کاه میریزن!

    من واقعا چند روز اول فکر میکردم یه غذای محلی جنوبیه! بعدها کاشف به عمل اومد شله زرده!

    خدا روشکر یه ده روزی اومدیم رست(استراحت شیفت) و همسر مکرمه حسابی در حال جبران مافات هستن!!!

    غذا پختنای دسته جمعی خیلی حال میدن

    خصوصا برا هیئت که باشه

    قدیما مداحمون رو می آوردن تو آشپزخونه.

    تصور کنید این صحنه رو...

    اون شروع میکرد آروم آروم شعر خوندن....

    هر کسی یه گوشه ای کار میکرد و اشک میریخت

    یکی غذا هم میزد یکی سیب زمینی پوست میکند یکی برنج کیکشید یکی ظرف میشست...

    وقتی هم غذا آماده میشد برای کشیدن اول یه سینه زنی چند دقیقه ای خود بچه ها میگرفتن تو همون آشپزخونه بعد غذارو میکشیدن

    ینی تو اون غذایی که با اشک بچه ها آماده میشد یه نور و برکتی بود که هممون حسش میکردیم.

    خدا قسمت همه بکنه نوکری اهلبیت رو(خصوصا از نوع آشپزخونه ای که صفا داره واقعا!)

    ممنون که به یاد ما بودید خانوم معلم

    هر چی برا ما دعا کردید این شبا بجاش ما برای فرج دعا کردیم. خوبه؟

    انشاالله سالم و سلامت و سربلند باشید همیشه

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام 
    خب پس رسیدن بخیر ... 

    تجربه ی آشپزخونه ی هیئت رو همسرم دارن ، منم رفتم سر زدم . خیلی خوبه ، هر سال محرم و یا روزهای خاصی که غذا میدن ، میره ، واقعا حال ِ خودش تغییر میکنه ... 
    اتفاقا امروز تلویزیون داشت آشپزخونه ی امام رضا (علیه السلام ) رو نشون میداد که اونا هم دقیقا اولش یه نوحه خونی داشتن و بعد داشتن غذا میکشیدن ، منم زار زار گریه میکردم بی اختیار ... 

    انشا الله تن تون سلامت و دلتون خوش باشه ... برای فرج آقامون خیلی دعا کنید ... انشاالله که از منتظرانش باشیم ...
    مرسی
    پاسخ:
    خواهشات ... چه کم خرجی شما ! 
  • حسین کیانی
  • خدا قبول کنه!
    پاسخ:
    قبول حق .... یادم بودینا !
    کار ما از شله زرد گذشته ولی بعید میدونم اینقدرام خوشمزه شده باشه!
    .
    شاغل جماعت آشپز نمیشه! هار هار
    پاسخ:
    خب حق داری .... نبودی که ببینی و بخوری ...اونایی که خوردن تعریفشو کردن ... 
    ما از شِغالت دست کشیدیم (((:
  • دلتنگ کربلا
  • سلام بزرگوار
    چقدر زیباست
    خوش به حال شاگردانتون که یک استاد بزرگواری دارند که براشون شله زرد نذری هم میزنن
    خدا حفظتون کند
    برای ما هم دعا بفرمایید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام ...
    خدا شما رو هم حفظ کنه ... زنده باشین همه تون و عاقبت بخیر الهی ... 
    علی یارت ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی