نشئه ی دیدار :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


نشئه ی دیدار

خانم معلم | جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۱۸ نظر

امام عصر (عج) :

من برای مومنی که پس از ذکر مصیبت سیدالشهدا ، برای تعجیل فرج و تایید من دعا کند ، دعا می کنم ...

                                                 مکیال المکارم ، ج1 ، ص386



دلتنـــگی غروب هـــــمه جمعــــه های من 

کی می رسد به صحن حضورت صدای من 

با تو هـــــوای ماه محـــرم چیز دیگری است 

ای  بانی محــــرم  و  صاحــــــب عزای من



در تمام مدت عمرم اولین بار بود که در ماه ِ محرم به  پابوس مولایم می رفتم . خدا راشکر که این دل زنگار گرفته به برکت وجود امام رئوف و از یمن وجود عزاداران حسینی کمی خط خطی شد ... 


اگر خدا قبول کند ،نایب الزیاره همه تان بودم . برای تمام بچه های متاهلم ، پسر ها و دخترهای مجردم جدا جدا نماز خواندم و دعا کردم ... 

ممنون مولایم هستم .خیلی دلتنگ بودم و تشنه ی دیدار ... شکر گزار خدایم هستم که باعث گردید مولایم ما را دعوت کنند و چند ساعتی از آفتاب وجودشان ، دل سردمان گرما بگیرد . 



در کنار امام رئوف ، دعای فرج خواندن در حالیکه نگاهت در صحن انقلاب به آن گنبد طلایی است و آب سقاخانه در دستانت چه مزه ای میدهد .... 


زیارتشان روزی همگی تان باد ...



  • خانم معلم

نظرات (۱۸)

سلام

زیارتتون قبول و ان شالله سفر کربلا روزی تون بشه البته با هم

وقتی اس تون رو خوندم واقعا هیجان زده شدم

خط اول پستتون هم اساسی منو یاد کربلا مون انداخت
دعا کنید امسال قسمت مون بشه
پاسخ:
سلام 

ایشالا که خدا دوباره روزی تون کنه ...

قبول باشه بانو...
قبول باشه...
شما بری انگار کن که ما رفتیم... دلمون قرار میگیره...
پاسخ:
سلام عزیزم 

خب آدم معمولا از اینکه یکی از دوستانش توفیق زیارت نصیبش شده خوشحال میشه ولی حضور در حرم آقا یه چیز دیگه است ... 

من و خواهرم این دو روز جمعا شاید سه ساعت خوابیدیم ... عالی بود همش حرم بودیم ...
سلام زیارت قبول...
امیدوارم ما رو هم دعا کرده باشید
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام دختر ِ خوبم 

سعی کردم اسم ببرم تا جاییکه این حافظه ی پیر یاری میکرد . اما برای کل دختر های کلاسم نماز خوندم و برای کل پسر های کلاسم و برای کل دوستانی که در این وبلاگ اسمشون آورده شده . فکر کنم شامل حال ِ همه شده باشه اگر مورد قبولشون باشه دعا به زبان الکن این بنده ی حقیر ...



سلام
زیارت قبول ان شاالله
خوش بحالتون
خوش به سعادتتون...
ان شاالله هرچه زودتر روزیتون بشه
یه امام رضا”علیه السلام”ست و روضه های امام حسین”صلوات الله علیه”
دعامون کنید خانوم معلم...
یا حق
پاسخ:
سلام سلام 
قبول حق انشا الله ...

واقعا در صحن وسرای امام رئوف قدم زدن سعادتیه که نصیب ما میشه . رزق تون باشه بزودی انشا الله ...

قابل باشم دعاگو بودم و هستم ... همیشه ...
اصلی ترین دعام عاقبت بخیری همه جوونهاست ...
به دلی که نگاه کنن،از خط خطی بودن در میاد!
مثل آب ،زلال میشه
پاسخ:
خدا کنه نیم نگاهی کرده باشند .
 ما که خواستیم دست خالی بر نگردوننمون ...
جای ما نفس هم میکشیدید کفایت می کرد...
پاسخ:
ما که دعاتون هم کردیم ....پس یادتون باشه مشرف شدید فراموشمون نکنید ...
  • حسین کیانی
  • سلام
    زیارتتون قبول!
    پاسخ:
    سلام

    قبول حق ...

    چه می کنید با زحمت های ما ! ... 
    ایشالا تشریف آوردین تهران از خجالتتون در بیایم ... 


  • سید مرتضی میرعزآبادی
  • زیارت قبول خانم معلم
    پاسخ:
    قبول حق ...
    انشا الله هر چه زودتر روزی شما ...
    سلام خانم دکتر :)
    زیارتتون قبول ...

    سر بزنید هم خوشحال می شویم !
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    دکتر ؟!!!! با من بودین ؟! 

    قبول حق انشا الله ...
    چشم انشا الله در اولین فرصت ...
    سلام مامانی

    چقدر دلم برای اینجاها تنگیده بودا !!!

    نمی دونید چقدر خوشحال بودم زیارت امام مهربون اونم توی این ماه قسمتتون شد ... خدا رو شکر ... انشاالله زیارت کربلا ...

    خیلی دوستون دارم
    پاسخ:
    سلام عزیزم 

    خب کجا بودی که دلت تنگیده بود ؟! 
    ممنونم از بس مهربونی خب ! ایشالا بازم قسمتت بشه که دوتایی زود ِ زود برین پابوس آقا ... منکه خیلی براتون دعا کردم اگه خدا قبول کنه ...
    سلام
    زیارتتوتن قبول ...

    انشالا سال بعد محرم کربلا...
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    خیلی یادت بودم ... خیلی 
    انشا الله با هم دیگه ...
    سلام بانو
    زیارت قبول. انشالله مستدام روزیتون باشه زیارت حضرت سلطان
    بااینکه شب جمعه ی گذشته حرم مولامون بودم اما دیدن این عکس دلتنگم کرد

    این روزها و این شبها التماس دعا بانو
    پاسخ:
    سلام عزیزم 

    زیارت شما هم قبول باشه ...ماشا الله شما که زود به زود مشرف میشید ، دلتنگی برای مایی که دیر به دیر و با حسرت خدمتشون میرسیم معنا داره ... البته همیشه هر چقدر دیدار هم بیشتر بشه دلتنگی اونجوری هم یه جورایی بیشتره ... 

    دعاگو هستم انشا الله اگر مقبول بیفتد ...
    سلام
    زیارت قبول حق
    خوشا به سعادتتان
    چقدر دلتنگیم...و محتاج دعا
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    جالبه مه اسم شما رو با همین اسم وبلاگی تون آوردم حاجاتتون روا انشا الله ...

    خدا زودی زود روزی تون کنه انشا الله ....
    با عرض سلام و خسته نباشید.بعد از دیدن بلاگتون تصمیم گرفتم در بخش تبلیغات به مدت یک ماه تبلیغ بلاگتون رو قرار بدم در صورت تمایل خوشحال میشم این تبادل 2 طرفه باشه پیروز باشید و شاد
    پاسخ:
    سلام علیکم ورحمه الله 


    سلام


    هیچی ندارم بگم.

    فقط اومدم یه روضه یه خطی براتون بخونم و برم.
    خدارو چه دیدی.

    شاید مارو هم جزو روضه خونای ارباب نوشتن.

    باز کن از ساقه ی این تیر انگشتان خود
    نیست همبازی تو... بیچاره ام کردی علی...


    دیدید وقتی انگشتتون رو تو دست نوزاد میزارید چطوری محکم انگشتتون رو میگیره؟
    الهی باب الحوائج حضرت علی اصغر(ع) همینطوری تا آخر عمر دستمون رو بگیره.

    صلی الله علی الحسین و علی علی ابن الحسین...


    اصغر ارباب ما از کل عالم اکبر است.

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام 

    چیزای به این عظمت رو " هیچی " قلمداد نکن ... 
    اسم حضرت علی اصغر یه دنیا حرف داره توش ...

    انشا الله هر کسی دلش با اهل بیته ، به حق صاحبان این روز ها و شبها ، فردای محشر این  اربابان فریاد رسشون باشند ...

    علی یارت باشه پسرم ...
    سلام...
    .
    چه قدر دیر رسیدم که بگم التماس دعا ...
    پاسخ:
    سلام ...

    خدا روزی تون کنه خودتون به پابوس آقا برین و ما ملتمس دعا باشیم ...
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • آخ آخ ..

    خوش بِ حالتون .. واقعن خوش بِ حالتون ..
    پاسخ:
    زود ِ زود قسمت دخترم بشه ایشالا ...
    وقتی پیامک زدید واقعا خوشحال شدم. ممنون که به یاد ما هستید. واقعا به دعای خیرتون محتاج بودم و هستم و خواهم بود.
    میگم انصافا اگه وبلاگ نویسی فارسی 4 تا آدم حرفه ای داشته باشه !!! قطعا 2 تاش شمایید .
    حالا یعنی اونقدر قهرید که حتی اون فایل صوتی به اون قشنگی و دلبری رو براتون فرستادم و شما هنوز قهرید!؟ آخه چرا ...!!!!! :(:(:(:(
    پاسخ:
    دیگه اگه قرار باشه یاد بچه های قدیمی ام هم نباشم که ول معطلم ! 
    حالا منو از میون وبلاگ نویسا استثنا کن که مطالبم همین جوری باری به هر جهتیه ، ولی دیگه بقیه رو زیر سوال نبر مادر !! ...

    نمیدونم از کدوم فایل حرف میزنی من هیچ فایلی دریافت نکردم .اگه به جی میلم فرستادی در جریان باش جی میلم گهگاه باز میشه بیشتر تو یاهو هستم ... 


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی