اگر به جای رهبر یودم ! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


اگر به جای رهبر یودم !

خانم معلم | جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۸۸، ۰۱:۵۰ ب.ظ | ۲۵ نظر
بیـــا با گـــل لالـه بیعـــت کنیم

که آلاله ها را حمایت کنیم (مسیحا)

یک چریک وقتی مکان نیروهای خودی را گم میکند، به خط آتش دشمن نگاه میکند...

در پی نامه هایی که جناب نوری زاد برای رهبر نوشته اند، واقعا اگر جای رهبر بودیم ، چه میکردیم ؟
شما دوست عزیز ، اگر شما رهبر بودید چگونه عمل میکردید؟
چگونه می توان  این حربه ی تفرقه بیانداز و حکومت کن دشمن ، را خنثی نمود ؟
  • خانم معلم

نظرات (۲۵)

سلام و تشکر ، شما هم متقابلا و با افتخار لینک شدید
...
من بما هو من! یعنی من به رنگ آسمان اگر جای رهبری بودم صدایش می کردم اول بیعتنامه ی شهید آوینی با خودم را می دادم یک دور کامل بخواند
بعد امام خامنه ای گفتن های پیاپیش را بهش یاد آوری می کردم
بعد کارنامه ی فیلم سازیش + هزینه های شگفت انگیزی که از نظام برای فیلمهایش گرفته + میزان استقبال مردم از کارهایش را می دادم بخواند
بعد بهش می گفتم آقای نوریزاد احساساتی یادته اول از هاشمی بریدی بعد ازخاتمی بعد از احمدی نژاد بعد از حسین شریعتمداری و بعد هم از من ، مطمئن باش اگر کاندیدای مورد نظرت رای می آورد بعد از مدتی از او هم می بریدی و مطمئن باش در آن صورت نمی خواستی رهبرت در اعتراضات غیرقانونی شرکت کند و حاضر باشد از حق اکثریت کوتاه بیاید
بعد هم زندگینامه ی طلحه و زبیر های تاریخ را می دادم بازخوانی کند مخصوصا آن قسمتش راکه آنها توسط دروغهای فرزندانشان گمراه شدند ،
بعد هم می گفتم برو همانطور که امام گفت هرچقدر می خواهی نامه ی سرگشاده بنویس ، مردم تو را ملاک نمی دانند

...

اما اگر من شخص آقای خامنه ای بودم حتما سکوت می کردم ، یعنی ظرفیت جواب ندادنش را داشتم

یاعلی
توی تاریخ بیحقی اومده که یک روزی یک سری اتفاقات خوش یمنی در تاریخ وبلاگ نویسی ایران رخ نما شد که طوطیان شکرشکن پارسی به انضمام خواجه حافظ و شیخ اجل و تمام شیوخ نااجل و کلیت بلاگرها کلهم اجمعین با فریاد کشیدند :ایول!

...

نویسنده ی جدیدی به وبلاگ دفتر گِلی اضافه شده
نمی خواید بهش خوش آمد بگید؟

-از این که از ولایت دفاع می کنید و توی این غبار حق و باطل تونستید مسیر رو درست تشخیص بدید خیلی خوشحالم و البته از شما درخواست م یکنم ویژه تشریف بیارید چون ما خیلی ارادت داریم، جواب سوالتونم بعدا در خدمتم-
"اللهم عجل لولیک الفرج"
سلام و خسته نباشید خدمت خانم معلم عزیزم
به نظر من نمیشه گفت اگه جای رهبر بودیم چه طور عمل می کردیم . اونم توی این شرایط ...اما از خدا می خوام که ظهور امام زمان (عج) رو هر چه زودتر برسونه ... از خدا می خوام که یاد و راه امام و شهدای عزیز رو برای همیشه حفظ کنه ... از خدا می خوام که رهبر عزیز رو حفظ کنه و کشور و ملت عزیز ایران ... همه ی مردم ایران ، همه ی مسلمونا و همه ی شیعه ها رو ...
الهی آمین
  • خانم معلم
  • @ جناب به رنگ آسمان (من )
    سلام
    ممنون از درج نظرتان
    امید که بتوانیم با جمع بندی نظرات به نتیجه ی قابل قبولی برسیم .
  • خانم معلم
  • @آدمک
    سلام
    تبریک ورود - سر زدم و برایتان کامنت گذاشتم
  • خانم معلم
  • @ دلداه عزیز
    سلام
    من هم امیدوارم عجل لولیک الفرج
    1 - در مورد اینکه عکس امام را افرادی مثل طرفداران جنبش سبز پاره کرده باشند بعید است ولی بعید نیست دشمن بیایند واز آب گل آلود ماهی بگیرند؟آقای کروبی وموسوی بارها گفتند کاری نکنید که دشمن از این تظاهرات مسا لمت آمیز سوء استفاده کند.2-همه این افرادی که تظاهرات می کنند. هم وطن ما هستند واز همه مهمتر بنده خدا هستند .اگر دین ندارند ولی آزاده اند .3- این مسئله ولایت فقیه که میگید.خوب اختلافات از همین جا شروع میشه رهبر و ولی فقیه نباید از یک جریان خاص حمایت کند که این بحران پیش بیاد.من خوشبختانه از هیچ جناحی طرفداری نمی کنم .چون معلو م نیست کدام طرف با حق هستند.فقط این را می دانم که این مردم هستند که روز به روز فقیر تر می شوند
    جواب به ناشناس بالا:
    رهبر در قصه اخیر فقط از قانون حمایت کرد. در جلسه با ستادهای اینها صریحا گفت اگر از راه قانون انتخابات ابطال شود من میپذیرم ولی آقایان به جای حرکت در مسیر قانون از همان اول همانطور که پیش بینی میشد مردم را برای قدرت طلبی خود سپر بلا کردند و ذره ای مسیر قانونی را طی نکردند.آیااین با صداقت جور در می آید؟؟
    من که اعتقاد ندارم تقلب شده باید حق و رای خودم را چجوری از این آقایون پس بگیرم؟؟؟ کی اینا دست از سر ما بر میدارند؟؟؟
    چرا موسوی تک تک طرفداراش رو تبدیل به دیکتاتورهای کوچکی کرد که بدون منطق سعی داشتند حق اکثریت مردم را زیرپا بذارند؟؟
    عجیبه؟ تازه میگن رهبر نباید از یک گروه حمایت کنه!!! به نظر حقیر خجالت و منطق مال چنین جایی است!!!!
    درد آخری هم مقدس است. در چنین دعوای سیاسی فقط مردم قربانی میشوند
    پست خیلی قشنگی بود خیلی قشنگ.
    من جای آقا بودم محل ... به این برادر نمیدادم!!!!
    جواب از ناصر
    من نظرم اینکه یک تظاهرات بزرگ برای حمایت از آرمانهای خمینی راه بندازیم روز عاشورا بهترین موقع است
  • رجبی مدیر سایت زرمهر
  • سلام وب زیبایی داری و پر از مطلب به روستای ما هم سر بزنید طی چند روز آینده مطالب خوبی گذاشته خواهد شد
    سلام
    ممنونم
    رهبر سخت ترین زمان زمام داری خود را طی میکند یاران غار سقیفه تشکیل دادند ....وخدا مکرشان را به خودشان برمیگرداند
    سلام
    البته سخن شما کاملا صحیح است که نباید الکی به افراد تهمت بزنیم ، اما یک سوال جنبش سبزی ها چه کسانی هستند ؟ بالاخره اینهاییکه در خیابان و دانشگاهها به دعوت جناب موسوی با لباس و شال سبز می آیند آیا جنبش سبزی هستند یا نه ؟ اگر نیستند پس جنبش سبزی ها کجا هستند و اگر هستند پس باید مسئولیت کارهایشان را بپذیرند نه اینکه هر وقت قسمتی از نفاقشان پدیدار شد ما بگوییم نه بابا کار "دیگران" بوده ،
    پاره کردن و سوزاندن تصویر امام و رهبری توسط این افراد مسئله ای نیست که جای شک داشته باشد :
    http://alef.ir/1388/content/view/59206/

    یکی از دلایل محکم برای این مسئله این است که خود جناب موسوی هم وقتی با دشمن کینه ای و مطرود امام (ره)یعنی منتظری دست دوستی میدهد دیگر از طرفدرانش هم بعید نیست که عکس امام را آتش بزنند

    رهبری فرمودند من اصرار به دفع ندارم ولی بعضی ها خودشان می خواهند فاصله بگیرند
  • خانم معلم
  • @ جناب صنوبری (من )
    سلام
    نمیدانم علت اینکه نوشته اید جنبش سبزی ها چه کسانی هستند چیست ؟ ... اگر یک بسیجی نما ! کاری خلاف عقیده ی یک بسیجی انجام دهد شما پای تمام بسیجیان می نویسید ؟ ! .... اگر یک سبزی این کار را کرده باشد باید به تمامی شان تعمیم داد ؟ ... حکایت دیوانه ایست که سنگی در چاه می اندازد ! ، نمی گویم پاره کردن عکس امام کار صحیحی است ، ولی امام خود فرموده بودند اگر کسی عکس مرا پاره کرد به او کاری نداشته باشید ، فکر میکنم بهتر این است که تفکرات امام را پاره پاره نکنیم ، اهداف امام را مد نظر داشته باشیم ، درست است که دشمن از هر وسیله ای برای ایجاد نفاق استفاده میکند ، درست است که هدف اصلی دشمنان نابودی اسلام و ایران به عنوان تنها کشور خاور میانه که در ستیز رویاروی با دشمن است ، می باشد ولی یادمان باشد تفرقه آنهم میان خودی ها بدترین کار ممکن است ، موسوی ممکن است راه را اشتباه رفته باشد ولی دشمن نیست ، در خانواده نداشته اید کسانی را که اشتباه کرده باشند ؟ طردشان می کنید ؟ ...
    امروز در مسجدمان روایتی از حضرت امیر نوشته بود از غررالحکم که : هر دین و ایینی را خصلتی است و خصلت ایمان ملایمت است ...
    نمیگویم با دشمن ملایم باشیم ولی دشمنمان را بشناسیم ...
    در پناه حق باشید .
    قطعا پاره شدن یک عکس به خودی خود مطلب خاصی نیست که ملت دلسوخته ای را به خیابانها بکشاند آنچه مهم است نشانه ای اس برای آن که جریانی را بشناسیم - جریانی که با نام خط امام اصیل آمد - الله اکبر بر پشت بام ها راه انداخت غزه و لبنان را از درد مسلمانی بیرون برد - جمهوری اسلامی را به جمهوری ایرانی تبدیل کرد - قبح شیطان بزرگ بودن آمریکا رابا چین و روسیه جانشین کرد و مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر.... بر دیوارها نوشت و اگر عکس امام را پاره نکرده باشد - اما به واقع پاره کرده است که او قصد دارد راهم امام را پاره پاره کند و بغض سی ساله غرب بر خط امام باشد
    خانم معلم گرامی مهم نیست که شخصی واقعا یا نفوذی عکسی را پاره کرده باشد و عمل یک نفر به همه آن جریان بر نمی گردد اما این جریانی است که اینگونه تحول یافته است - ساده انگاری میکنید یا واقعا نمی بینید؟
    اما مردمی هوشیار و مسلمان داریم همانها که عاشق امام بودند و هستند - سبز اندیشان امروز و عالیجناب سرخ گویان دیروز چه بدانند چه ندانند با نخ تسبیحی از هاشمی و کروبی و موسوی و منتظری و گوگوش و رجوی و اوباما و نوری زاد و گنجی و ..... تا خاتمی و رضائی و لاریجانی به هم بافته شده اند
    آنچه ولی امر مسلمین امروز از ما خواسته است "بصیرت " است . - خداوندا کمی بصیرت عطا کن تا در این آشفته بازار مکر سبز خط امام و اسلام ناب محمدی او را درک کنیم
    سلام
    نگاه کنید در این مراسم اصلا قرار نبود ما کاری به سبز ها داشته باشیم ، اعلامیه اش هم محکوم کردن فضای اهانت در کشور بود ، ما فقط برای امام آمدیم و حتی سخنران اولمان هم رییس انجمن اسلامی یکی از دانشکده معماری بود ، اما آنها آمدند مقابل ما صف کشیدند و یک پارچه ی سبز را دیوار حایل کردند و شروع کردند به فحش دادن به بسیج و "مرگ بر تو" گفتن ، خب حرف ما چی بود ؟ محکومیت توهین به امام ، حرف آنها چی بود ؟ نفی حرف ما هرچه که بخواهد باشد ...

    وقتی هم که آقای موسوی با منتظری دست دوستی می دهد و ادعای خط امامی بودن را دارد یعنی دقیقا همان پاره کردن افکار و اندیشه ی امام ، که ان شا الله مردم چنین اجازه ای را به هیچکس نمی دهند

    نکته ی جالب داستان هم این است که جناب صانعی افاضه کرده اند که اصلا حکومتی ها عکس امام را پاره کردند انداختند گردن دانشجوهای سبز ! بعد می خواهید ما هی تساهل و تسامح کنیم و خودمان را بزنیم به کری و کوری

    فهمیده اند چشم تو باز است و گوش تو
    فهمیده اند و تشنه که کور و کرت کنند

    ...

    از درد و رگ عش مزن دم که حریفان خواهند تو را بی رگ و بی درد ببینند

    یاعلی مددی
    راستی به وقایع اتفاقیه سر زدم
    از طرفی هم بیشتر دوستان من جزو سبز ها هستند ، برای همین چند تا نکته :

    1 من آن دو روز را نبودم ، دوستان سبزم می گویند ما خیلی بیشتر بودیم و اگر بودی خودت میدیدی ، دوستان دیگرم هم میگویند ما اینقدر زیادتر بودیم که می توانستیم بخوریمشان !
    به خاطر همین هم قضاوتی نمی کنم ...

    2 مطلب دروغی که در وقایع اتفاقیه بود بحث پیاده کردن بسیجی در دانشگاه بود ، حتی اگر در دانشگاه تهران این حرف درست باشه هر گز در دانشگاه ما درست نیست ، همان دوست سبزم که می گفت ما در 16 آذر بیشتر بودیم دیورز صبح به من گفت بسیجی های ما صادق تر از بسیجیهای دانشگاه تهرانند چون حد اقل کسی را از بیرون نیاوردند

    یاعلی
  • خانم معلم
  • @ ناشناس
    سلام
    نمی دانم که از موسوی و لاریجانی و کروبی و گوگوش دنبال هم ریسه شده باشند یا نه ؟ اما می دانم بسیاری از بچه های جنبش سبز به دنبال چیزی هستند که در این کشور نمی توانند پیدایش کنند ، وگرنه چه دلیلی داشتند برای این اعتراض ؟ ... دوگانگی ها ، فرصت طلبی هایی که هست ، دزدی هایی که بوده و هنوز انجام می شود ، فقر ، فحشای ناشی از آن ، بی بند وباری های که دلیل نبود فرهنگ و دین واقعی است ، نداشتن اطلاعات و ایمان که به علت کار نکردن صحیح من معلم و آنهای روحانی است !، همه و همه باعث شده جوان من ناراضی باشد ، همه ی جوانان ما در زیرلوای جمهوری اسلامی رشد کرده اند ولی آیا برداشت همه یکی است ؟ ! .... این تناقض های در گفتار ورفتار بسیاری از مسئولین ، نه محدود به این 8 سال، باعث شده این ها چون بغضی جمع شود ، چرا همه چیز را به دشمن فرضی نسبت می دهید ؟ ... کتاب 1984 جورج اورول را خوانده اید ؟ .... مردم را از دشمن فرضی ترسانده بودند ، در همه ی خانه ها گوشی بود که میشنید و چشمی بود که میدید ....
    در پستی جداگانه نحوه ی به خیابان کشاندن دانش اموزان را خواهم نوشت ... برداشت با شما !!!!
    من آمین خواهم گفت در داشتن بصیرت ، چرا که نیازی است جدی برای همه ی کسانی که جویای حقیقتند ...
    در پناه حق باشید .
  • خانم معلم
  • @ ( جناب صنوبری )من
    سلام
    من امیدوارم که این جریانات ختم به خیر شود ، به قول خودتان شما دوستان سبز دارید و انها هم لابد با بسیجیانی چون شما دوستند ، تبادل افکار و آرا بسیار خوب است ، اصلا رشد افکار در نتیجه ی این تبادل افکار است ، فقط اگر به کینه و بغضی تبدیل شود که کور وکرمان کند جای تاسف است ...
    بیایم خوب ببینیم ، بشنویم و بعد قضاوت کنیم تا قضاوتمان مبتنی بر کینه نباشد ...
    مولانا گوید :
    « گفتن جان کندن است و شنیدن جان پروردن » جوان وقت گفتنش نیست وقت شنیدنش است .
    در پناه حق باشید .
    همانطور که نوشتید انشالله نمی دانید که چه کسانی هم ریسه شده اند!!!! - همانطور که نوشتید انقلاب و اسلام ناب محمدی دشمن فرضی دارد - همه خوب شده اند و فقط مسئولین این دیار هستند که ظلم و بیعدالتی و فقر و فحشا را توزیع میکنند- مطمئن شدم که همانطور که نوشته اید "نمی دانید" چون من بیاد ندارم که امام گفته باشد دشمن فرضی !!! - این بغضی که شما از آن دم میزنید بغض بسیجی است که با جان و آبروی خود برای برقراری عدالت و حفظ ناموس این سرزمین جان داده است و می دهد.
    این بغض جوانانی که می گوئید اگر باشد او هم بسیجی است حتی اگر خودش نداند چرا که این درس عشق است و بسیج مدرسه عشق - اما شما معلم گرامی و آن روحانیون گرامی که شرح آن گفته اید شاید ندانند که امروز مخالفان ولایت سردمداران و بانیان همان بی عدالتی ها هستند که با نسیم عدالت اینگونه فغان برآورده اند
    آری دعا کنیم که خداوند به ما بصیرت ولائی عطا کند
    سخن شما درست است به جز یکجایش :
    من افتخار بسیجی بودن را ندارم
    سلام
    مدت هاست کهمطالب وبلاگتان را از طریق لینک وبلاگ آقا اجازه می خوانم.یک سوال در ذهنمهست و آن این که شما در رهبر چه چیزی دیده اید که من ندیده ام و نمی توانم قبول کنم یک عربزاده رهبرم باشد .منتظر جوابتان در همین وبلاگ می مانم.
    من خیلی هم ناشناس نیستم
    خواهر یا برادر ناشناس!

    من در رهبرم انسانیت و حریت ، دیدم.
    همان ملاک هایی که پیامبر رحمت با دیدن آنها در سلمان او را در آغوش فشرد و فرمود سلمان از ماست.

    مردانگی و گذشت و نجابت دیدم.
    مهر و عطوفت نسبت به همه . دفاع از میهن. صبر در برابر خطا و توهین تا مرز مصلحت میهن عزیزم.
    این سید اولاد پیامبر ، برخلاف اکثر سیاستمداران، یک قدم خلاف گفته هایش برنداشت و هر چه گفت منطبق با قرآن و نهج البلاغه و قانون گفت.
    حاضرم برای جوانمردی که حرفش هیج وقت دو تا نمیشود جان ناقبلم را فدا کنم.
    میدانید که بعضی ها روی تمام گفته هایشان پا گذاشتند!

    رهبر حانباز من ! روحی فداک.
    آهن آبدید را ، زنگ عوض نمی کند
    چهره انقلاب را، جنگ عوض نمی کند

    به خیل دشمنان بگو،به کوری دو چشمتان

    مطیع امر رهبری، رنگ عوض نمی کند

    اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و حعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

    صاحب الزمان(ع) ، همون ولی که پدرش عرب و مادرش غیر عرب بود.
    کاش کمی به انسان بودن و انسانی رفتار کردن فکر کنیم که ناسیونالیست ها بدترین ، بد تمدن ترین و بدفرهنگ ترین مردمان زمین اند. کسانی مثل هیتلر و یا صهیونیست های امروز.
  • خانم معلم
  • @ ناشناس اول
    که از لینک آقای پاپایی به اینجا رسیده اید
    اولا من با عنوان ناشناس این بلاگر میانه ای ندارم انتخاب یک هویت چیزی از شما و سایر ناشناسان کم نمی کند .
    دوما اینکه عربزاده بودن رهبرم از کجا در امده است ؟ .... تا حالا چنین چیزی به ایشان نچسبانده بودند که چسباندند با این مسئله به چه می خواهید برسید ؟
    سوما من چیزهایی در رهبری دیدم که شما ندید ... یکی از نشانه های آخر زمان فتنه ای است که می بفتد و در ان زمان کسی رهبری را نمی پذیرد و قبل از ان نیز عده ای کمی حاضر به قبول رهبری می باشند من فکر میکنم به دوره اخر زمان نزدیک می شویم ....
    این فتنه ها که می بینم و این عرب و عجم کردنها بر سر خراب کردن نه یک ملت بلکه خراب نمودن اسلام و بالخصوص تشیع ، همه نزدیکی اخر الزمان را می رساند .
    می توانید جهت علاقه من به رهبر بروید خصوصیات یک ولی فقیه را مطالعه نمایید و ببینید که علت انتخابم چه بوده است کار اسانی است فقط باید کمی وقت بگذارید !!
    در پناه حق باشید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی