گلبرگ زخمی :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


گلبرگ زخمی

خانم معلم | جمعه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۳:۰۲ ق.ظ | ۶ نظر

می شود به گلبرگی دست کشید بی آنکه تـ رکـــ بر دارد ؟!

خدایا مهدی فاطمه این روزها عزادار مادری است که میخواست حق همسرش را بگیرد و جواب این اعتراض ماندن بین در ودیواری بود که پهلویش را شکست ، محسنش را گرفت و علی را بی فاطمه و حسن و حسین و زینب و ام کلثوم را بی مادر ساخت . و این حقش نبود گرچه خود به ماندن در این دنیا بعد پیامبرش رضا نبود ...

خدایا ایشان را شفیع مان قرار بده آنجا که زبانمان کوتاه است و چشم امیدمان تنها به رافت ایشان ، نه به سبب لیاقتی که داریم ، بلکه به سبب کرامت خودشان .

 

در حرم بی بی سمت دیواری که زنانه را از مردانه جدا می کند ایستاده بودم . با خانم صحبت می کردم و جمعیت اطراف ضریح مثل همیشه موج می زد .

نمیدانم چه شد فقط یک نفر کنار ضریح ایستاده بود . آرام نزدیک شدم و دلم خواست داخل ضریح را ببینم.

 

در و دیوار

همدم علی پس از فاطمه

بقیع

 

     نمایشگاه ایام فاطمیه . داخل حیاط حرم از ورودی 17

     طراح و مجری : جناب سید محمد رضی زاده

 

 

نمی دانم چه سری است در باران ، این نعمت الهی . آسمان ابری ، زمین خیس ، نگاه ها خیس و دلها ...

 

 

زمین از رگبار باران خیس شده ، اما در نزدیکی مسجد می توانم قسمتی از زمین ِ خشک را ببینم که سجده گاه پیرمردی است که زیر باران سجده کرده و اکنون در حال کشیدن مس با خاک بر صورتش می باشد . تیمم عشق می کند . می مانم در عشقش و میروم چون همیشه که می بینم و می گذرم . کمی جلوتر ، پسری مادرش را با ویلچر  عاشقانه همراهی میکند ، مادر را پیاده می کند و داخل مسجد می رساند .

و چگونه میتوانم شاکر نباشم .

 

 

 

 

و دیدن کاروانهای عاشق ، حتی وقتی تو آنجا نیستی نیز لذت دارد .

خدا را بسیار بسیار شکر .

 

  • خانم معلم

نظرات (۶)

کامنت بانام شرر بود
به هرحال...
پاسخ:
همون به هر حال بود چون من نبودم !
سلام
تازه با وبتون آشنا شدم.
قلم خوبی دارید.
به وب من هم سر بزنید و نظرتون رو درمورد تبادل لینک بفرمایید.
(همه به من میگن خانم معلم!!!بخاطر رفتار و غلط گرفتن هام)
پاسخ:
عرض کنم خدمتتون که من زیاد تو وب نیستم ، اما با لینک کردنتون مشکلی ندارم .لینک شدین .
خوش به حال تون. همین.
این شکلک برا بی سعادتی خودم است.
باران آمد
برای ِ تان گریه کند

مادر
دل ِ آسمان برایت تنگ است
...
پاسخ:
به رویمان نیاورید گناهکاری مان را ...
دل گرفته ی آدم با دیدن این عکسا و دل تنگیاش برای این جاها بیشترتر می گیره !
... و ... ، که یواشکی اون عکسو گرفتم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی