راز :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


راز

خانم معلم | جمعه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۲۶ نظر

 قسمت اول :

زن پیش دکتر رفته بود . دکتر گفته بود متاسفانه پیشرفت ِ سلول های سرطانی در بدن همسرش بسیار زیاد بوده و تا شش ها پیش رفته ، باید سریعتر شیمی درمانی را شروع کنند . دارو های شیمی درمانی را گرفته بود و امیدش به خدا بود .

زن نگران بود .دوستش رفته بود جمکران . ماجرای همسرش را میدانست . از آنجا به او زنگ زده و گفته بود : با پرداخت کمکی به مسجد ِ جمکران بدون اینکه بداند و یا بخواهد ، یک تسبیح ، مقداری نمک و یک آبنبات به او داده اند . او هم نیت کرده ،با توسل به امامشان همه را برای همسرش بیاورد ، انشا الله که شفایش را خواهد گرفت .

قسمت دوم :

زن به دزاشیب پیش پیر ِ دنیا دیده ای رفت . وقت گرفت . پیر دستی به شکم همسرش کشید . مرد گفت : امروز باید شیمی درمانی را شروع کنم . پیر گفت :

وقتی کسالت برطرف شده چه نیازیست به دارو ! ... نباتی به او داد .

 مرد جانی تازه گرفت ... زن هم ...

 

قسمت سوم :

فقط دعا کنید ...اگر بشود ...

 

خدایا ،

هیچگاه به کَرَمت شک نکرده ام . به تو توکل کرده و با توسل به چهارده معصومت ، چاره ی کارم را از تو خواسته ام ... این بار نیز این دستها را خالی بر مگردان .

یا صاحب زمان ،

خودت شاهدی که این دو نیز تو را می جویند و دست توسلشان سوی توست . دستهای ِ خواهششان را بی جواب مگذار ...

در این روز ِ جمعه که روز توست اگر از تو کمک نخواهیم از که بخواهیم . بگذار که در این دوران بی پیامبری ، معجزه ای دیگر رخ دهد ...

  • خانم معلم

نظرات (۲۶)

بسم الله
بسیار زیبا بود.
بسی لذت بردیم. خدا حفظتان کند.
دعا کنیم که در راه باشیم و همرامم
خدا را و امام زمان(عج) را.
تعجیل در فرج مولای عزیزمان صلوات
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم
پاسخ:
الهی آمین .
با سلام

من هم دعا می کنم اما امید و توکل رو از دست ندهید

راستی با مطلب چالش های فرهنگی پیشرو به روزم

لطفا من رو شامل نطرات خوتون بکنید

یا علی مدد
پاسخ:
چشم ، سر میزنم
سلام تلاشتون ماندگار و وجوتاتون پایدار باد . با دو وبلاگ در خدمتم :
1) کشکول معین www.kashkulemoein.blogfa.com
2) خیمه نشین « امام زمان » www.kheimeneshin.blogfa.com
شین ألف دال باشین.
این بکاء الفاقدین....امام زمانی هستم؟؟؟ امروز جمعه است.دعای ندبه خوندم؟؟؟آقا برای چی بیاد؟برای شفای مریضامون؟برای حل مشکلامون؟یابرای......دینمون.‏↳‏
پاسخ:
امام زمان رو برای شفاشون نمیخواهیم ولی دست توسلمون رو اگه به طرف ایشون و خاندانشون نگیریم سمت ِ که بگیریم ؟ ما که آبرویی با این همه گناه به درگاه خدا نداریم ...
سلام
پس این خانم معلم مشهور بلاگفا شمایید...خوشحالم که به این جا رسیدم
.
.
میگن اجابت دعا معرفت لازم داره کافیه با معرفت و آگاهی چیزی رو طلب کنی
میگن عالمی با یه صلوات شفا میداد و ما با 14 هزار صلوات هم کاری ازمون برنمیاد
اما دلی که شکسته باشه حرمتش زیاده و جوابشو می گیره
امید که به حرمت این روز مقدس و به حق صاحب این روز این بندگان خدا جواب بگیرند
یا من اسمه دوا و ذکره شفا...
پاسخ:
کاش دلهامون واقعا راضی به رضای خدا بود ...
سلام

ما بی غمان مست دل از دست داده ایم
همراز عشق و هم نفس جام باده ایم
بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند
تا کار خود ز ابروی جانان کشیده ایم
ای گل تو دوش داغ صبوحی کشیده ای
ما ان شقایقیم که با داغ زاده ایم
کار از تو می رود نظری ای دلیل راه
کانصاف می دهیم که ز راه اوفتاده ایم
گفتی که حافظ این همه رنگ و خیال چیست
نقش غلط مخوان که همان لوح ساده ایم
ا ن ش ا ء ا ...
سلم
ما هم التماس دعا داریم
پاسخ:
محتاج دعاییم ...
خبر داری که چقدر ما بعد از شهدا متمدن تر شده ایم؟!...
یا صاحب الزمان
تقویم روزهایمان شکسته و گم است
بی تو چه فرق میکند امروز چندم است...
من دوستی دارم که درگیر سرطان شده
دعاهای من که کاری به جایی نبرد
ازتون خواهش میکنم شماهایی که بیشتر با خدا مانوس هستین واسش دعا کنید
البته درمانش که خوب بوده ولی مشکلات دیکر هنوز باقیه
یا زهرا
پاسخ:
امید که دوستتون هم شفای کاملشون رو بگیرند ..شیمی درمانی عوارض خاص خودش رو داره ، ولی خوب میشه امیدوارم شیمی درمانی برای همسر دوست ِ من هم بتونه جواب بده ...
سلام
دو سه روز پیش ی مشکلی داشتم که مونده بودم چه جوری باید حلش کنم ! از خدا خواسته بودم ولی فکرم باز مشغولش بود که چه کنم چه نکنم !
ی لحظه از زبون ی زن درمونده و شاید به نظر من با سطح فرهنگ و تحصیل پایین ی جمله شنیدم که از خودم خجالت کشیدم...
اینقد کارش گیر بود فقط ی جمله گفت ... "خدایا تویی که میتونی به آنی دنیا رو زیر رو کنی نگاهم به تو هست ! هیشکی جز تو نمیتونه کاری برای من کنه!"
خدایا من چقد از تو دورم که بعد از این که مشکلم رو با تو مطرح میکنم بازم به فکرشم که چه کنم و چه نکنم !
راستی!
حالتون ؟ احوالتون؟ مارو نمیبینید در چه حالید؟
پاسخ:
مسافرت بودم . مهدیه اومده بود پیشم ... کلی شارژ شدم . جات خالی .
سلام خانم معلم
چند وقتی بود که از نوشتن دست کشیده بودم درگیر بودم نتونستم اما حالا اومدم بابا مااگر نگیم شما یه سربه ما نمی زنید ؟ بابا خیلی دعوتی هستید به هر حال منتظر حضور ونظرتون هستم بای
پاسخ:
چشم میام سر میزنم در اولین فرصت
سلام
پاسخ:
سلام بر پسر خوب ِ شاعر ِ ما
سلاااااام

رسیدن به خیر

خوبید ؟ خوشید ؟ چه خبر ؟


سلام

خوبم ... ممنون
سلامت باشی
یه کم دیگه بهش دادم شما به اندازه یه عدس می خوای یک کیلو تربت که نمی خوای
به اندازه یه نخود
پاسخ:
ممنون . گفتم بهشون ... تا خدا چه بخواهد !
خیلی عالی بود
سلام
منم بتازگی دارم نظر خدا به زندگی و خودم رو میفهمم
چقدر ما آدمها قدر نشناسیم گاهی
پاسخ:
خدا کنه قبل از اینکه دیر بشه همه متوجه بعضی چیزها بشیم ...
سلام
همیشه امیدمان به خداست ...
پاسخ:
مطمئنا همین طوره ...
سلام.
سرگذشت خودتان بود؟

با مطلبی در مورد اقدامات ترکیه در تحولات اخیر به روزم.
وقت کردید سری بزنید و در بحث مشارکت بفرمایید
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
محتاجیم به دعا ...
با سلام

من با شما موافقم هرچند 75 تا بیشتر نمونده ولی با همه این اوصاف من فکر می کنم اگر خودمون یه فکری نکنیم و اقدامی با شاهد آسیب های بیشتری باشیم

یا علی مددی
پاسخ:
مثلا خودمون چه اقدامی باید انجام بدیم ؟
یا من اسمه دواء
و ذکره ُ شفاء ...
پاسخ:
یا من اسمه دوا ...
سلام خانوم معلم
من نخواستم دروغ بگم
فقط گاهی اوقات مطالبم رو ویرایش میکنم
شاید این نشونه بروز شدن باشه
باز هم ببخشید
تا نیم ساعت دیگه مطلبم رو بخون حتما و نظرت رو بگو
مرسی
پاسخ:
چشم ...
  • خانم معلم به هیچ بن هیچ
  • سلام
    تعریف ِ من از گناه همون تعریف بزرگان دینه ...

    شما یه آدرس بدین ، خدمتتون خواهم رسید برای توضیحات بیشتر .
    اللهم اشف کل مریض
    و هر گاه غمناک شدی بدان باران وعده صادقیست که خواهد بارید...
    عجل لولیک الفرج...
    پاسخ:
    الهی امین ...
    آمین
    یارب العالمین
    یارب العرش العظیم
    دستم را بگیر

    دستم را تو بگیر

    التماس دستم را بپذیر

    درمانی باش پیش از آنکه بمیرم

    آوازی باش...پرواز اگر نه ایی

    همدردی باش... همراز اگر نه ایی

    آغازی باش تا پایان بپذیرم..
    **********************************

    سلام دوست خوبم وبلاگ زیبایی داری

    پاینده باشی

    به منم سر بزن خوشحال میشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی