یک عصر ِ زیبا :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


یک عصر ِ زیبا

خانم معلم | يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۸ ق.ظ | ۸ نظر


امروز هم یکی از قشنگترین روزهای زندگی واقعی و مجازی ام به ثبت رسید . اولین خاطره ی قشنگم مربوط به عکسی بود که علی و حانیه برام از روز عقدشون فرستاده بودند ... دومین خاطره ی زیبا ، دیدن ِ مهدیه در لباس عروسی بود که به اندازه ی یه مادر واقعی از دیدن ِ هر دو تاشون لذت بردم  . امروز هم میثم و سمانه سادات ، مهمون خونه ام بودند ...

چقدر لذت بخشه دیدن بچه هایی که جفت شدند و شادمانه وارد زندگی می شوند ... 


تمام آرزویم این است که تمام ِ جوانها عاقبت بخیر بشوند و از دعای تمامی مادران بچه های وبلاگم خصوصا ، زودتر سر وسامان گرفته و تشکیل خانواده بدهند . 


  • خانم معلم

نظرات (۸)

سلام

خونه نو مبارک.

چه جفتی؟ چه کشکی؟ ما که هنو داریم زیر اسمون خدا تنهایی صفا می کنیم!

اینجا چقد باکلاس شده هیبتش ادمو میگیره! شکلکم که نداره!

پاسخ:
سلاااام 

هانی ( میثم ) ازدواج کرد و تو هنوز موندی !!!! 
ای بیعرضه ! خنده 


شکلک نداره ، کلاس که داره ! ( زبون درازی )
سلام 

هم خونه ی نو هم این پیوند مبارک ... 

ایشالا همیشه شاد باشید ... 

سلااااااام

چطور مطورید؟

اَاَاَآَ اینجا چه با کلاس شده خانوووم اَاَاَ

اما یه مشکلی هست ما از کجا بفهمیم شما به روز شدید ؟؟؟
زندگی رو سخت می کنید همین شما تجمل گرایان ها !! واقعا که !

مبارک همه شون باشه
خوشبختی شون آرزوی ماست و اینا

ولی خانوم لااقل یه شکلک خشک خالی هم نداره
می دونستید این تجمل گرایان زندگی شون همیشه فاقد شادیه  !
راس می گما توی سریالای تی وی مون دیدم !!
با تشکر از خانواده محترم رجبی اینا
پاسخ:
سلااااام 
امااان از دست ِ اونایی که نمی تونن یه ذره به ما بعضی چیزا رو ببینن !!! آیکون پشت چشم نازک کردن ...

شما مگه تی وی نگاه می کنین ؟!!!! واه واه 
ســــــــــــــلام 

خونه نو مبارکــــــــــــــــــ  :x

اول که کلیک کردم رو آدرستون ی لحظه فک کردم وبلاگو حذف کردین :-S :D 

جفت شدن بچه هاتونم مبارک خانوم :) ;) 

آیکن نداشتین ولی من بدون آیکن نمیتونم حرف بزنم خودم آیکن زدم :D
پاسخ:
سلام 

ممنون عزیزم 

آره آدم که میبینه یهو کپ میکنه ... 

مبارک خودشون و خانواده هاشون باشه انشا الله ... 
ایشالله عروسی خودت ... 

کم کم بدون آیکن هم عادت میکنیم این خصوصیت آدمهست که بلا خره با محیط سازگار میشن ...

سلام!

خانه نو مبارک!

ا

گاه و بیگاه خواننده وبلاگتان بودم! البته آنموقع خودم خیلی نمی نوشتم! حالا می نویسم!!

خیلی وقت بود بهتان سر نزده بودم! خوشحالم که هنوز اینجا مرا یاد امام زمانم می اندازد...

التماس دعا..

پاسخ:
سلام 

خانه ی آخرتمان مبارک باشد انشا الله ..
ممنون که سر میدید و میزنید ، خدا را شکر که این نوشته ها کمی اثر داشته است ...
  • حدیث آرزومندی
  • سلام
    مبارک باشه اینجا قشنگ شده و البته با کلاس...
    برای عاقبت به خیری ما هم دعا کنید
    پاسخ:
    سلام 

    ممنون عزیزم 

    وقتی دعا میکنم اگه خدا قبول کنه برای همه دعا میکنم ...

    شما هم برای من دعا کنید .
    سلاملیکم
    ایشالا بقیه بچه هاتونم یکی یکی سرو سامون بگیرن اونایی که خونه ندارن خونه دار بشن
    اونایی که بچه نداررن بچه دار شن اونایی که بچه دارن بچه شون بزرگ شه اونایی که بچه شون بزرگ شده عروس دومادش کنن
    اونایی که عروس دوماد کردن نوه دار شن
    اونایی که نوه دار شدن پیر شن
    اونایی هم که پیر شدن :D

    ما همیشه از خوشی شما خوشیم
    پاسخ:
    سلام گلم 

    انشا الله ... 
    یعنی الان دیگه من رسیدم به اون ته خط دیگه ! ... 
    نه دیگه! گفتم بچه هاتون شما این وسط باید ناظر بر تمام این اتفاقات باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی