ما همه آمده بودیم ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


ما همه آمده بودیم ...

خانم معلم | يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۱۰ ب.ظ | ۱۱ نظر

        

من آمده بودم ....


           

           همیشه آماده ایم ...


         22 بهمن 91 

        پشت سر ِ رهبرم ایستاده ام ....


چگونه بودن را به نوه هایم خواهم آموخت ...



22 بهمن 91

من هستم ...


22 بهمن 91

جای شما خالی ... خیلی خوش می گذره ...


22 بهمن 91

محکم و با صلابت تا اخر ایستاده ام ، حتی اگر پاهایم توان حرکت نداشته باشند ... 



مردمم ، به شما افتخار میکنم ....



  • خانم معلم

نظرات (۱۱)

من را هم در این افتخار شریک بدانید!


سلام.
پاسخ:
لبخند ...

سلام پسرم 
این آخری خودتون نیستین خانم معلم؟!
اگر هم نباشید من همچین تصویری از شما تو ذهنمه.
پاسخ:
نه خودم نیستم و متاسفانه هیچگونه شباهتی هم به این خانم ِ مومن و معتقد و مقاوم ندارم ...
خدا را شکر . . .
همیشه ایستاده ایم...

سلام خاتونم...
دارم میام حرم شما...التماس دعا...
  • زینب سادات
  • اهواز که امسال خیی شلوغ بود
    سلام
    خانم اجازه
    من تازه وبلاگی شدم شب 22 بهمن ساختمش و اولین نوشتم هم درباره 22 بهمن و حضور مردم عزیز بود واقعا شلوغ بود .بهم سر بزنید.
    پاسخ:
    سلام 
    به سلامتی 
    به جرگه ی وبلاگ نویسان خوش اومدی ولی سعی کن دلنبندی و اعتماد نکنی به این مجازستان !
    اگه همه‌ی کوچولوهای امروز معلم‌هایی چون شما بالاسرشون باشه که تا بخوان راهو کج برن با پشت دست بزنه تو سرشون که راه درست رو بفهمن و اگه بخوان دل از رهبرشون بردارن با فریاد به خودشون بیاردشون، این انقلاب و این نظام برای همیشه انشالله تضمین میشه وجودش و ثباتش
    ما که تجربه کردیم!! نوش جون‌مون هم این تجربه!

    خدا عمر معلم‌های خوبی چون حضرت شما رو طولانی‌تر از عمر نوح کنه. انشالله
    پاسخ:
    سلام مهدی جان 
    نظر لطفته ... البته دیگه دوره ی ما سر اومده ... اگه خوب بودیم واگه بد ، رفتیم از این دیار (آموزش وپرورش رو می گم ) . امیدوارم در آینده معلمینی بالای سر ِ بچه های این مرز وبوم باشن که حداقل به یه چیز هایی ایمان داشته باشن متاسفانه الان بیشتر همه رو عادت دادن به نون به نرخ روز خوردن . کسی توی آ. پ اعتراض نمیکنه . حرف نمیزنه . همه از هم می ترسن . بخاطر اون جایگاهی که پیدا کردن میترسن حرفی بزنن و همونو هم از دست بدن . البته نمیشه سرزنششون کرد . همه برای زندگی شون برنامه ای دارن . بالاخره یه حداقا حقوقی برای زندگی باید بدست ادم برسه . امیدوارم کسانی بالای سر بچه هامون باشن که حرفاشونو باور داشته باشن . که لااقل بچه ها بدونن از کی تبعیت کنن ... دلم خیلی می سوزه ... برای این انقلاب ، برای بچه های شما ...  حتی برای نسل خودمون !! 
    منون که سر زدی . ماه آسمونت رو سلام برسون . 
    سلام بانو
    حضورتان مستدام

    وبلاگ دوستی رو می خوام بهتون معرفی کنم که پسری روشندل داره که تموم هدفش اینه که در آینده دبیرکل سازمان ملل بشه.
    هم دوستم هم پسرش عجیب مثال زدنی هستن. خوشحال میشم بهشون سر بزنین و در مورد مشکلات درسیش اگه می تونید راهنماییش کنید

    http://roshandel.special.ir/
    پاسخ:

    من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم
    لطف‌ها می‌کنی ای خاک درت تاج سرم


    سلام عزیزم 
    نظر لطف تونه که منو لایق دونستید جهت مشاوره این دوستان .چشم سر خواهم زد ولی مشاوره دادن نیازمند آشنا بودن با حال و احوالات مراجعه . من همین طوری برم بگم چی؟!





    مطالبشون توی وبلاگ هست. البته کمی وقت نیازه تا اونا رو پیدا کنید و بخونید. پسرشون مدارس معمولی میره. چنیدین بار دچار تشنج و مشکلات عدیده شده. اما سختکوشه. گاهی می خونم که برای معلمین بعضی درسهاش مشکل داره . مثلا در خصوص پیدا کردن درسهایی که کسی بخونه یا بتونه شفاهی بهش کمک کنه. روشندلان آموزششون سخت تر از سایر بچه هاست به جهت اینکه انتقال بعضی دروس مثل علوم یا دروسی که نیاز به حس بینایی داره سخته.
    اگه فرصتی داشتین توی سایتش در بخشهایی که مشکلات آموزش و پرورش رو نوشته می تونید بخونید

    راستی بانو. به ما هم سری بزنید. از آقا سید محمد چه خبر؟ حالشون خوبه؟ بهتر شدن انشاالله ؟
    پاسخ:
    سلام 
    چشم به روی چشم . منتها این روزها در حال جابجایی هستم . یه زمان کمی که پیدا میکنم فقط میام و به ایمیلا و نظرات جواب میدم . و پست روز جمعه . 

    بله سید محمد هم بهترن شکر خدا .ممنون از لطف تون و اینکه به یادشون هستین .

    التماس دعا
    سلام خانوم
    قبول باشه :)

    ما همیشه مطیع رهبر و انقلاب و نظام واماممون هستیم
    خدا مجاسی ها و دولتیامونم به راه راست هدایت کنه
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    قبول حق.... 
    الهی آمین .
  • سعید منتظر
  • سلام
    خدا از همه مان قبول کند
    پاسخ:
    سلام 
    الهی امین . وقتی برای رضای خدا قدم بر میداریم مطمئنا خدا از ما راضیه ... قبول باشه انشا الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی